zal vast wel ergens een site zijn waar je dit kunt vindenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:43 schreef -Trinity- het volgende:
HAAA - tsjoe!
Weet iemand of er vandaag veel grassporen door de lucht dwarrelen?
Mijn hele kamer heb ik gisteren schoongemaakt, er is nergens een stofje te bekennen, ik ben niet verkouden maaaarrrr ik heb wel mijn raam wagenwijd open.
wie. ik?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:46 schreef Saarah het volgende:
[..]
hoi! (waarom kan je niet reageren in je fotboek?Net zo'n mooie jongen
)
Hooikoorts voor gevorderden . nlquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:46 schreef W8ezel het volgende:
[..]
zal vast wel ergens een site zijn waar je dit kunt vinden![]()
iddquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:48 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Je ziet er niet verkeerd uit hoor
ja zoiets jaquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:47 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Hooikoorts voor gevorderden . nl
Lieve Trinneke,quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:21 schreef -Trinity- het volgende:
Maryse,
Ik kom niet verder met GTA.
Help.
Trinneke.
Ik wil het spel cheatloos houden!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:51 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Lieve Trinneke,
Het is erg vervelend dat je niet verder komt met je spel, daarvoor zijn er cheats.
Groetjes, Maryse
geloof me, met cheats wordt het er een stuk gemakkelijkerquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:52 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ik wil het spel cheatloos houden!
Beste Hans,quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:35 schreef Gizmore het volgende:
Beste Maryse,
Ik ben een jongetje en ik ben verliefd op een meisje, maar ik weet niet wat ik moet zegguhh..
Help!~
Liefs,
een anonieme waterman
Welke precies lukt je niet dan?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:52 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Het is hier geen nerden clubjequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:52 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Lieve Maryse,quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:53 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Beste Hans,
Wat leuk dat je verliefd bent! Ga ervoor zou ik zeggen! Wat je zou kunnen zeggen is: "hey chick ik wil je palen" als je niet zo van de directe aanpak bent kun je haar ook een keer mee uitvragen, naar die band of toneelstuk dat jullie beide te gek vinden! Weet je het nog niet geef dan de hoop maar op
Dubbele doei! Maryse
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:55 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Lieve Maryse,
Dank je wel voor de tip! Daar had ik nog niet aan gedacht!
Maar ik was wel anoniem nu net![]()
Dan ben ik nog meer n00b.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:53 schreef W8ezel het volgende:
[..]
geloof me, met cheats wordt het er een stuk gemakkelijker![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |