Haiiii Rene!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
Beste maryse, ik ben 10 jaar en ik heb een vriendin van 18 en die wil een kind van me.
Waar kan ik babybier komen, want mijn vader heeft gezegt toen ik vroeg waar ik vandaan kwam dat ik uit zijn brier kwam.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:56 schreef Renesite het volgende:
[ ...]
Beste maryse, ik ben 10 jaar en ik heb een vriendin van 18 en die wil een kind van me.
Waar kan ik babybier komen, want mijn vader heeft gezegt toen ik vroeg waar ik vandaan kwam dat ik uit zijn brier kwam.
Ja, best duur..... dat is niks voor Maryse.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:11 schreef Wiwi101 het volgende:
Ik vinnem wel duur trouwens. Kan dat niet wat goedkoper?
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:14 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ja, best duur..... dat is niks voor Maryse.
Maar normaal is Maryse zo goedkoop!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:16 schreef brainster het volgende:
[..]
![]()
Dat komt omdat ik erook nog aan moet verdiene
afzetten noem je datquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:16 schreef brainster het volgende:
[..]
![]()
Dat komt omdat ik erook nog aan moet verdiene
wanhopiger kun je niet klinkenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:21 schreef -Trinity- het volgende:
Maryse,
Ik kom niet verder met GTA.
Help.
Trinneke.
noob!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:21 schreef -Trinity- het volgende:
Maryse,
Help.
Trinneke.
nog steeds niet? n00bquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:21 schreef -Trinity- het volgende:
Maryse,
Help.
Trinneke.
Help me! (savegame pagina terug)quote:
ik waag wel even een pogingquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:39 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Help me! (savegame pagina terug)
Ik ben een meisje ja! Die zijn standaard al n00ber als het aankomt op games en autorijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |