Nog niks binnen hierquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:04 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Heb ik je net mijn e-mailadres gemaild.
Die ene dat je met die dodo achter die jet moet vliegen door die corona en dan iedereen killen aan boordquote:
Niets, je krijgt na die missie een telefoontje dat je die map met files naar de woestijn moet brengen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:08 schreef -Trinity- het volgende:
Wat heb je die missie allemaal gedaan, dat ik nu weer naar Tinpenny moet?
Dat had ik dan weer met manhunt en NFSU2quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:09 schreef Chriz2k het volgende:
Ik had GTA als eerste uitgespeeld van heel Fok!.
Ik had kramp in mijn vingers van zo lang spelen elke dagquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:11 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat had ik dan weer met manhunt en NFSU2
Hou je mond, er is geen bier in huisquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:11 schreef Ayaxola het volgende:
Laat het bier rijkelijk vloeien op zulks een mooie dag
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:11 schreef Ayaxola het volgende:
Laat het bier rijkelijk vloeien op zulks een mooie dag
Als bedenker en mede-eigenaar van Maryse Magazine bezit ik ook de rechtenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:59 schreef MaRySe het volgende:
Oja er zit een copyright op mijn blad, namaak is verboden
Whehe, dat had ik ook met NFSU 2, ik had m al een maand voor de europese release uitgespeeld. Met Golden Sun was het helemaal erg: ik had m op de dag voor de Amerikaanse release en dat was dik een half jaar voor de europesequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:12 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik had kramp in mijn vingers van zo lang spelen elke dag.
voordat ik het weer eens vergeet...alvast gefeliciteerdquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:14 schreef Ayaxola het volgende:
Het bier is bij mij, morgen ook, als jullie een cadeautje meenemen voor mijn verjaardag, mogen jullie allemaal komen
En ik als manAger deel ik daar uiteraard ook in meequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:13 schreef brainster het volgende:
[..]
Als bedenker en mede-eigenaar van Maryse Magazine bezit ik ook de rechten![]()
het is ook nooit goedquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:15 schreef -Trinity- het volgende:
Ik dacht dat die Royal Club ijsklontjes echte waren, en niet van die herbruikbae dingen.
Jij bent manEgerquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:16 schreef Gizmore het volgende:
[..]
En ik als manAger deel ik daar uiteraard ook in mee
Welnee, of wacht: ik gooi er het Nederlandse woord tegenaan: impressarioquote:
Gefeli alvast. TT voor morgen: Ayaxola jarigquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:14 schreef Ayaxola het volgende:
Het bier is bij mij, morgen ook, als jullie een cadeautje meenemen voor mijn verjaardag, mogen jullie allemaal komen
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:20 schreef W8ezel het volgende:
het is weer eens zover...ik ga er weer vandoor![]()
Maar dan wel voor alle delen hequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:19 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Gefeli alvast. TT voor morgen: Ayaxola jarig.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:20 schreef W8ezel het volgende:
het is weer eens zover...ik ga er weer vandoor![]()
Maar, dat mag helemaal niet!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:24 schreef Gizmore het volgende:
Zo heb de OP vast aangepast voor het volgende deelPlus: mezelf even toegevoegd
Ik heb aan de voorwaarden voldaan:quote:
Dat laatste kan helemaal niet in een slowchatquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:28 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik heb aan de voorwaarden voldaan:
- geslijmd bij Maryse
- over de 10 topiques gepost
- kwaliteitsposts geleverd
Kan wel, alleen dat zie je niet dagelijksquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:30 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Dat laatste kan helemaal niet in een slowchat
Gezondheid.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:30 schreef -Trinity- het volgende:
Haatsjoe!
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:34 schreef ijsmeis het volgende:
Vandaag naar school geweest!
Zijn de lokalen nog niet klaar, dus de rest van de week ook vrij en volgende week maar 2 dagen school.
En daarvoor heb ik een trein en bus abonnement gekocht!
'quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:34 schreef ijsmeis het volgende:
Vandaag naar school geweest!
Zijn de lokalen nog niet klaar, dus de rest van de week ook vrij en volgende week maar 2 dagen school.
En daarvoor heb ik een trein en bus abonnement gekocht!
Neuh een maand, dat wel..quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:36 schreef Gizmore het volgende:
[..]
'
Alleen voor die anderhalve week?Whehe, nou sowieso wel vernaaid dus
Ik maak alvast een verjaardagstopic aanquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Neuh een maand, dat wel..
Maar toch.. had ik hem ook over anderhalve week kunnen kopen, dan kwam het ook mooi uit met 1 oktober wanneer ik dus mijn ov krijg.
Whyquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:39 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik maak alvast een verjaardagstopic aan
Waarom krijg je dan pas je OV? Ik had m allang vorig jaar deze tijdquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:40 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Why!
Ik ben allang jarig geweest !
Maar over een maand of 11 ben je weer jarigquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:40 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Why!
Ik ben allang jarig geweest !
Ligt eraan wanneer je jarig bentquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:41 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Waarom krijg je dan pas je OV? Ik had m allang vorig jaar deze tijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |