Waarom ga je nu weer kaften dan?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:41 schreef brainster het volgende:
En weer terug. En dan mag ik nu leuk boeken kaften
Als ik me boeken kaft maak ik ze alleen maar stuk want dan ga ik er mee klooienquote:
Mijn goede voornemen voor dit schooljaar is dat ook om mijn boeken niet te kaften.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:44 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Als ik me boeken kaft maak ik ze alleen maar stuk want dan ga ik er mee klooienIk had afgelopen jaar me boeken niet gekaft en ze zien er nog prima uit hoor
![]()
Doe je de groeten terug en een dankjequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:45 schreef -Mo- het volgende:
Edit: En jullie krijgen allemaal de groeten van Imberr die nu bij een paar vriendinnen is, nadat ze haar rooster moest ophalen.![]()
Later...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:46 schreef Wiwi101 het volgende:
Nou ik ga ffies ontbijten en lunchen ook maar gelijk denk ik. Tot laterz
3e, als het goed is.quote:
Euh ja ik moet nog 1 vak halen van het eerstejaar en die docent is er steeds niet.quote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:06 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Euh ja ik moet nog 1 vak halen van het eerstejaar en die docent is er steeds niet.![]()
![]()
![]()
Dus je voelt je toch nog een beetje thuis tussen de Bonnies?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:06 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Euh ja ik moet nog 1 vak halen van het eerstejaar en die docent is er steeds niet.![]()
![]()
![]()
stap net mn bed uit en je moeder staat hier benedenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:34 schreef W8ezel het volgende:
boeman dan moet jij ook even online komen
Ah, hoeveel geld krijg ik ervoor als ik er een neem? Scherven brengen geluk toch?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:54 schreef MaRySe het volgende:
[afbeelding]
Niemand heeft nog een mok gekocht
aaah jaquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:35 schreef Boeman het volgende:
[..]
stap net mn bed uit en je moeder staat hier beneden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |