Niets, ik zat een keer te kloten met lange sluitertijd van mn camera en toen kwam dit eruitquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:15 schreef spanky_menky het volgende:
Gizmore, wat moet jouw avatar eigenlijk voorstellen
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:17 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Inderdaad....een neger die kan vliegen, hoe verzinnen ze het?
dat zou nog kunnen inderdaad, maar denk toch niet dat dat het is....quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:16 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk he: een staalgieterij(?)
AHA !!!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:18 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Niets, ik zat een keer te kloten met lange sluitertijd van mn camera en toen kwam dit eruit
Ik moet nog 3 maand en 24 dagen wachten.quote:
Dan is het een vuurspookje. Ik zie een oog en 2 armenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:19 schreef spanky_menky het volgende:
[..]
dat zou nog kunnen inderdaad, maar denk toch niet dat dat het is....
Ja?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:11 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Welke? Anders upload je m ff, doe ik m wel
Ach, ze zijn gewoon blij dat ze weer mogen beginnenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:25 schreef Jaguarized het volgende:
Jezus wat maken die 1e jaars een fukking herrie zeg. Joelen en schreeuwen......de pauze is weer voorbij kennelijk.
Op de grote school ja.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:27 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Ach, ze zijn gewoon blij dat ze weer mogen beginnen
Overal Post-its met pijltjes, hele gangen volquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:29 schreef Jaguarized het volgende:
Er is nu voor de 10e keer gevraagd waar het herentoilet is. Als ik tape mee zou hebben had ik er een briefje op geplakt.
To baldly go where no man has even gone befor...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:29 schreef Jaguarized het volgende:
Er is nu voor de 10e keer gevraagd waar het herentoilet is. Als ik tape mee zou hebben had ik er een briefje op geplakt.
Dan maak je nog een bordje en dan ga je ervoor staan?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:29 schreef Jaguarized het volgende:
Bonnie and Jag sitting in a treequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |