quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:08 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Stoer! Of is die andere buurjongen opeens stoer geworden
Liggen 500 klaar, nog 0 uitgedeeld. En daar komt CSMV aan.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:07 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Hoeveel heb je er al uitgedeeld en belangrijker: hoeveel hebben je er al opgebeld in paniek omdat ze de weg kwijt zijn?
GTA!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:09 schreef -Trinity- het volgende:
Aaaaaaaaaah! *gooit monitor door het raam* Na 16 keer proberen lukt die verdomde vliegmissie in GTA nog steeds niet! Ik heb het gehad!
Welke? Anders upload je m ff, doe ik m welquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:09 schreef -Trinity- het volgende:
Aaaaaaaaaah! *gooit monitor door het raam* Na 16 keer proberen lukt die verdomde vliegmissie in GTA nog steeds niet! Ik heb het gehad!
Dies moeilijk he? Flink oefenen, heb ik ook ook gedaan.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:09 schreef -Trinity- het volgende:
Dat je r achteraan moet vliegen?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:09 schreef -Trinity- het volgende:
Ha die heb ik ookquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:09 schreef -Trinity- het volgende:
Jij zo: 'Dames! Als jullie de weg kwijt zijn of hulp nodig hebben bij de studie: I'm your man!!'quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:10 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Liggen 500 klaar, nog 0 uitgedeeld. En daar komt CSMV aan.
Die is makkelijk men. Gewoon zo snel mogelijk draaien als je dat vliegtuig aan ziet komen, zodat je er nog voor zit en net er boven. Dan gewoon gas terug, vlieg je zo die corona inquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:11 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Dat je r achteraan moet vliegen?Die moest ik ook 18x doen.
Ja maar dat had ik ff niet doorquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:12 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Die is makkelijk men. Gewoon zo snel mogelijk draaien als je dat vliegtuig aan ziet komen, zodat je er nog voor zit en net er boven. Dan gewoon gas terug, vlieg je zo die corona in
Ik heb het op een bordje gezet.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:12 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Jij zo: 'Dames! Als jullie de weg kwijt zijn of hulp nodig hebben bij de studie: I'm your man!!'![]()
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:13 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik heb het op een bordje gezet.
Die aanpak kwam ik ook pas achter na 5 keer hoorquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:13 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Ja maar dat had ik ff niet doorik zat steeds te laag
![]()
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:13 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik heb het op een bordje gezet.
Ze kijken me wel schattig aan.quote:
MAar het is sowieso geen leuke missie...beetje onrealistischquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:14 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Die aanpak kwam ik ook pas achter na 5 keer hoorHet lijkt daarbij wel steeds alsof die tijden dat het duurt om naar de stad te komen heel erg schommelen..
Lijkt me duidelijk he: een staalgieterijquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:15 schreef spanky_menky het volgende:
Gizmore, wat moet jouw avatar eigenlijk voorstellen
Inderdaad....een neger die kan vliegen, hoe verzinnen ze het?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:15 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
MAar het is sowieso geen leuke missie...beetje onrealistisch![]()
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:17 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Inderdaad....een neger die kan vliegen, hoe verzinnen ze het?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |