Dat lijkt er anders niet op als je ziet hoeveel satchels je hebtquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:52 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ik wil het spel cheatloos houden!
Opsturen?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:55 schreef Gizmore het volgende:
Savegame is klaar... en nu?
satchels?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:56 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat lijkt er anders niet op als je ziet hoeveel satchels je hebt
Dat lijkt me niet werken want dat zei ik een keer en toen sloeg ze me op mn wang heeeeeeeeeeeel hard en dat deed heeeel pijnquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:56 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Een goede openingszin zou kunnen zijn: Hoi, ik krijg een stijve plassert van jou! Daten?
Thank youquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:52 schreef W8ezel het volgende:
[..]
jullie zien er anders ook niet raar uit![]()
koffie?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:56 schreef MaRySe het volgende:
Laten we de klassieke openingszin natuurlijk niet vergetenWie hem weet mag het zeggen
Laat maarquote:
Ken ik jou niet ergens van?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:56 schreef MaRySe het volgende:
Laten we de klassieke openingszin natuurlijk niet vergetenWie hem weet mag het zeggen
Je bedoelt mijn verzameling wapens? Gewoon horseshoes/tags doen. Ben je ff bezig (met een map en een stickie erbij), maar hoef je geen cheats in te typen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:58 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Laat maarWaar kon je dat ook weer uploaden, aangezien je mail niet in je profiel staat?
Miischien omdat het weer heerlijk warm weer isquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:43 schreef -Trinity- het volgende:
HAAA - tsjoe!
Weet iemand of er vandaag veel grassporen door de lucht dwarrelen?
Mijn hele kamer heb ik gisteren schoongemaakt, er is nergens een stofje te bekennen, ik ben niet verkouden maaaarrrr ik heb wel mijn raam wagenwijd open.
stelletje tepelzuigersquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:00 schreef brainster het volgende:
Mag ik je tepel likken?
Dan wil de hooikoorts wel ja. Alhoewel, ik weet niet of een klasse 2 allergie voor grassporen en klasse 4 voor huisstofmoijt hetzelfde is als hooikoorts. Komt op dezelfde symptomen neer.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:02 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Miischien omdat het weer heerlijk warm weer iskan dat t niet erger maken ofzo?
volgens mij heeft het met de bloei van gras te maken, ik weet niet of de bloeitijd van gras al voorbij is....quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:02 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Miischien omdat het weer heerlijk warm weer iskan dat t niet erger maken ofzo?
Heb ik je net mijn e-mailadres gemaild.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:03 schreef Gizmore het volgende:
Anyway: Trinity, asjeblieft:
http://s20.yousendit.com/d.aspx?id=14IGCUEZUXLVQ29QR57AJUPUV0
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |