Ik had al eerder wat vragen, daar is ook een topic over,
DVD-speler in netwerk Maar ik kan best hier even verder gaan, centraler enzo, misschien heeft iemand anders er ook nog eens iets aan.
Ik heb dus besloten om een router te gaan kopen en een pcmcia kaartje voor in de dvd-speler. Ik heb echter totaal geen idee wat momenteel goed spul is. Momenteel heb ik een Sitecom router, wat altijd nog prima bevalt, maar is dat wifi spul van ze ook goed?
Linksys is een gerenommeerd merk als het gaat om netwerkapparatuur (immers, cisco). Daar zal ik dus niet snel een miskoop doen, maar is het wel het extra geld waard? De routers zijn van Linksys immers niet goedkoop, en erg veel toffe functies heb ik volgens mij niet nodig.
De pcmcia kaartjes, zit daar veel kwaliteitsverschil in? In het eerder genoemde topic staat een lijstje met modellen die moeten werken in de speler. Zijn daarvan kaarten af te raden? Of juist aan te raden?
Ik wil het allemaal niet te duur maken, de speler zelf kost ook al 160 a 200 euro. Het zou wel handig zijn als het een beetje makkelijk verkrijgbaar is, dan kan ik het gewoon in een winkel kopen. In verband met garantie vind ik dat vaak toch wel prettig.
Iemand tips?