Of de driver herinstalleren, of wireless zero configuration herstarten/stoppen/ starten.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:06 schreef Godlike02 het volgende:
Als je verbinding regelmatig weg valt moet je eens een ander channel proberen
Dit kan schelen, zeker als er veel andere AP´s in de buurt zijn
-A is 5ghz band geloof ik? en ook 54mbps?quote:Op zondag 18 september 2005 14:32 schreef Woutey het volgende:
bij mij op de uni hebben we een netwerk van IEEE 802.11a, wat niet voorkomt in de OP. Hoe zit het met die dan?
Het probleem is, het werkt prima met 2 andere laptops, beide met SP1, maar de derde met SP2 is tergend langzaam, zowel tegelijkertijd en los van elkaar.quote:Op maandag 31 oktober 2005 09:07 schreef H1TM4N_NL het volgende:
TIP: download netstumbler en kijk of je signaal goed is, als dit niet zo is stoort het waarschijnlijk met die van je buren (als ze Wifi hebben) en moet je ff proberen channel te veranderen werkt erg goed![]()
Als je voor snelheid gaat zou ik nog wachten totdat de WIFI 108 Mbps een standaard word, daardoor krijg je een beter overzicht welke ook echt sneller zijn.quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:45 schreef michiel- het volgende:
Ik ben op zoek naar een nieuwe router en zie hier
http://www.tweakers.net/pricewatch/cat/59/top
al de nodige Wireless 108 Mbps routers.
Heeft iemand ervaring met deze apparaten? Presteren ze wat snelheid betreft ook echt fors sneller, of moeten ze het hebben van laffe compressietechnieken die toch nooit werken bij muziek (mp3) en films? (dvd/divx)
In principe ja. Tenzij de hotspot in de buurt beveiligd is en dat jij geen toegang erop kan krijgen.quote:Op zaterdag 17 september 2005 16:13 schreef Sheridana het volgende:
Goedemiddag!!
Ik heb een vraagje...mijn zusje zit in een studentenhuis waar een hotspot in de buurt blijkt te zijn...Ze heeft een Dell Desktop pc, met Windows 98 (maar ik ga haar binnenkort upgraden naar XP) met 550 mhz, Pentium 3, 256 mb ram en 13 gb harde schijfruimte.... Kan ik nou gewoon zo'n wifi kaartje kopen en in haar pc stoppen? Of moet er nog meer gebeuren? Alvast bedankt voor het advies....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |