Gisteren?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:10 schreef Kokstra het volgende:
Chantal krijgt van mij wel punten voor die opmerking in de uitzending van gisteren tegen Tanja over het roken. "Je rookt nu zelf maar wij mogen niet roken als je kindje gebroren is, wat is het verschil?" Heel goed.
Tanja kwam toen ontzettend dom over. Ja ik denk dat er een soort filter in m'n bloed zitquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:10 schreef Kokstra het volgende:
Chantal krijgt van mij wel punten voor die opmerking in de uitzending van gisteren tegen Tanja over het roken. "Je rookt nu zelf maar wij mogen niet roken als je kindje gebroren is, wat is het verschil?" Heel goed.
nee, draait hier zonder probsquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:11 schreef milagro het volgende:
Zo, weer terug.
Stream 4 uit, dat klopt, hè?
Ja, maar toen was ik nog op vakantiequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:11 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
Gisteren?
3 dagen geleden bedoel je
Misschien heeft hij wel drugs mee het huis in gesmokkeld..quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:10 schreef Darklight het volgende:
Is die Roel al al die tijd wakker? Die stort echt in straks
Nee joh, daar ga je je lekker ligt in je hoofd van voelenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:10 schreef Darklight het volgende:
Is die Roel al al die tijd wakker? Die stort echt in straks
Oh hier nu ookquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:12 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
nee, draait hier zonder probs
idd, en met vet weinig etenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:14 schreef milagro het volgende:
[..]
Oh hier nu ook
Ik heb even meegefietst, 20 km in stand 3 en ben nu dus echt onwijs bezweet.
Snap niet dat die gasten dan niet flauw vallen na uuuuuuuren zo fietsen.
Al eerder vermeld, maar nog maar eens (vanwege het hilarische gehalte ervan):quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:10 schreef Kokstra het volgende:
Donderdag, in de liveuitzendingquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:17 schreef ThaPete het volgende:
Vind het wel goed zo......niet vergeten dat ze dit tot maandag 9 uur moeten volbrengen
Ik dacht tot donderdag?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:17 schreef ThaPete het volgende:
Vind het wel goed zo......niet vergeten dat ze dit tot maandag 9 uur moeten volbrengen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |