Ja zit een 2 a 3 seconden tussen, wel handig als je het even niet hebt verstaan, kan je switchen naar de andere streamquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:29 schreef Puckzzz het volgende:
Er zit maar een kleine vertraging in de streams he? Op de ene cam leunt nathalie op haar stuur en op de andere zit ze rechtop
Na ja het seksleven van de bewoners staat al 6 dagen op 0 dus slechter kan het nietquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:45 schreef Blue Thunder het volgende:
Hmm.. slecht nieuwsbericht op nu.nl
http://www.nu.nl/news/582(...)or_seksleven%27.html
Het is maar goed dat dit nieuws de mannen in het huis niet zal bereiken, dan moeten de vrouwen het klusje afmaken en dat gaat ze echt niet lukken met die luie Linda en Lieske ertussen (of heeft Lieske al wel veel gefietst? )quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:45 schreef Blue Thunder het volgende:
Hmm.. slecht nieuwsbericht op nu.nl
http://www.nu.nl/news/582(...)or_seksleven%27.html
Dan mot je eins beteâh uìt je doppen kèkenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:59 schreef fantastrick het volgende:
Er was toch een programma voor om Haags te vertalen naar NL en andersom? Kan 'm niet vinden...![]()
Lieske gisteren wel ff, maar denk idd dat het niet iemand is die iets lang volhoudt.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:51 schreef J-net het volgende:
Linda heeft iig gisteravond denk wel een uur op de fiets gezeten. Lieske heb ik nog helemaal niet zien fietsen (maar ook niet full time zitten kijken)
DAT KOMT DOOR AL DAT GEPAF VAN DIE ONTAARDE MOEDERquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:56 schreef Blue Thunder het volgende:
Godver. kap eens met hoesten
Kèk... ut was nog vroeg vanmôhgen dus waâhrschènlèk hep ik daâhrom niet goed gekeken.. mâh ik hep ut weiâhr.. dankjewel! En nu snel weiâh teâhrug nâh Big Brotheâhr...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:51 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Dan mot je eins beteâh uìt je doppen kèken
shag is bijna opquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:57 schreef J-net het volgende:
Waar is die broedse kip? Ligt ze nog te slapen of zit ze alweer lekker aan de shag te hijsen buiten????
uhhhhhhhhhhhhhhh, brandweermannen????quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:59 schreef Blue Thunder het volgende:
Rob drinkt alleen thee.
Mietje... Thee is voor engelsen en [vul hier maar wat in]
Juist!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:02 schreef Darklight het volgende:
Waar is Dido?
Dido, stap eens op de fiets in je bikini![]()
Ik hoop echt dat Joost als eerste gaat, die lompe toneelstukjes van hemquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:04 schreef omegaproject het volgende:
ben ik de enige die Roel een kneus vindt? Hij vertrekt zeker wel als 1e (of Ralph ... stelletje zeikerts)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |