nou, dat ook weer niet, maar de vlam zou wel in de pan slaan, zeg maarquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 08:43 schreef agRESSIV-e het volgende:
[..]
jij zou je huis in de fik steken als je wist dat ralph dienst had!
![]()
zonder tquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 08:45 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik ben gisteren al afgehaakt nadat Ralph en Nathalie gingen fietsen.
Kan iemand een korte samenvatting geven van wat er allemaal gebeurdt is?
er is gefietst.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 08:45 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik ben gisteren al afgehaakt nadat Ralph en Nathalie gingen fietsen.
Kan iemand een korte samenvatting geven van wat er allemaal gebeurdt is?
goffer! en ik kan niet streamen want ik moet werken.....quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 08:51 schreef ThaPete het volgende:
Ingrid doet haar shirt uit en Ralph zat ff zijn broekje goed te doen
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 08:53 schreef milagro het volgende:
Ralph is een goser, die moet gewoon 2 keer of 3 keer per week langskomen, en dan mag ie lekker met zijn brandslang gaan blussen in the bedroom en dan mag-ie weg
"nee, doe maar niet te veel praten, schat, dat leidt af"
zeker wel jah.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 08:53 schreef teamlead het volgende:
[..]
goffer! en ik kan niet streamen want ik moet werken.....Wil iemand zo lief zijn en wat screenshotjes maken....?
btw: heeft rikkert nu wel of niet met lompe lieske liggen vozen in de jaccuzi gisteren?
Dat is dan wel een beetje lomp van lieskequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 08:55 schreef agRESSIV-e het volgende:
[..]
zeker wel jah.
vervolgens heeft lieske hem tot bloedens toe in z'n kruis getrapt![]()
de gemiddelde man is dan ook niet voldoende om brandweerman te worden.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 08:54 schreef ThaPete het volgende:
De gemiddelde man blust een vuurtje 1.3 x per week
Daar zit ook weer iets in....whahahahaquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 08:57 schreef agRESSIV-e het volgende:
[..]
de gemiddelde man is dan ook niet voldoende om brandweerman te worden.
![]()
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 08:53 schreef teamlead het volgende:
[..]
goffer! en ik kan niet streamen want ik moet werken.....Wil iemand zo lief zijn en wat screenshotjes maken....?
btw: heeft rikkert nu wel of niet met lompe lieske liggen vozen in de jaccuzi gisteren?
Bedoelde je dat??quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 08:58 schreef agRESSIV-e het volgende:
ingrid is afgestudeerd in internationale communicatie weten schapen????
YEAH RIGHT
aaaaait![]()
Volgens mij is dat wijf slimmer dan menig kijker denkt.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:01 schreef agRESSIV-e het volgende:
[..]
nee, dat zegt ze netdat kan toch niet waar zijn??
mmmm. dat zou wel een verdomt goed staaltje casting zijn dan.....quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:02 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Volgens mij is dat wijf slimmer dan menig kijker denkt.
ik weet het wel zeker.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:02 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Volgens mij is dat wijf slimmer dan menig kijker denkt.
Kijk, dat zijn de echte fans.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:09 schreef milagro het volgende:
[..]
en ik ga zo ook fietsen , terwijl ik kijk
baaahquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:29 schreef Puckzzz het volgende:
Owjaaa!! Nathalie doet ff een Franse douche....eerst wassen onder je oksels helpt ietsje beter tegen het stinken
Idd.....eerst laten ze alles zien de 1ste paar dagen...en vervolgens doen ze er nu ALLES aan om zo min mogelijk te laten zien.....kut-regiequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:30 schreef vw_caddy het volgende:
godver! Zag je de camera verspringen bij Nathalie? Kom op zeg regie![]()
Nathalie wil nu beetje op Ingrid lijken ,omdat die nu de aandacht heeft vanhaar Ralphquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:32 schreef Asskicker14 het volgende:
Nathalie is wel erg gesteld op haar uiterlijke vertoon.
daar lijkt het wel op jah!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:33 schreef ThaPete het volgende:
[..]
Nathalie wil nu beetje op Ingrid lijken ,omdat die nu de aandacht heeft vanhaar Ralph
En Joost houdt het thuis niet meerquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:34 schreef Asskicker14 het volgende:
Doet ze weer een ander shirtje aan. Kom op zeg.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |