i.p.v. tippelen op Bornholmstraat voor d;r cokeverslaving krijgt ze nu haar dagelijkse porties pas als ze voor flink wat irritaties gaat zorgen bij haar huisgenoten en het kijkerspubliek?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:34 schreef milagro het volgende:
Maar ja, ze moet al zoooooooooveel opgeven, zei ze ook
Dan weet jij niet wat lichaamstaal isquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:44 schreef Nugget het volgende:
[..]
True. Maar aan haar is het fysiek niet te merken...
quote:'Fietsen is slecht voor seksleven'
LONDEN - Fietsen is gezond. Maar het kan wel een slechte invloed hebben op het seksleven van mannen. Uit wetenschappelijk onderzoek is gebleken dat mannen die veel fietsen, vaker last hebben van erectiestoornissen. Dat berichtte de Britse krant The Independent dinsdag.
De wetenschappers deden onder anderen onderzoek bij Amerikaanse politiemannen die op de fiets patrouilleren. Ze ontdekten dat deze 'helden van het smalle zadel' minder vaak een erectie krijgen en dat die ook nog eens van kortere duur is dan bij mannen die zelden of nooit op de fiets stappen.
Volgens de onderzoekers komt dat omdat het zadel, dat bij herenfietsen meestal smal en langwerpig is, de bloedtoevoer naar de 'edele delen' tegenhoudt. Zij publiceren hun bevindingen volgende maand in het Amerikaanse vakblad Journal of Sexual Medicine.
Bron: Telegraaf!
Hebben we het over vrouwen-borsten of mannen??quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:46 schreef diamondvoodoo het volgende:
Tattoos op je borsten = aso...
Daar heb ze wel gelijk in! Dat dan weer wel
Donderdag dacht ik.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:50 schreef Molluck het volgende:
Nathalie vraagt Ralph naar de nominaties, hij heeft wel een idee wie hij gaat nomineren...
Maar wanneer zijn de nominaties eigenlijk?
... en denkt: ik stem toch lekker VVDquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:49 schreef Kokstra het volgende:
Ondertussen op de fiets verteld Joost dat hij een stichting heeft opgericht waarbij ze langsgaan op middelbare scholen om de discussiėren. Als een echte D66'er. Ook zegt hij dat hij wel een jaar lang putten wil graven in Afrika om de mensen daar te helpen. Rob luistert stil toe.
Nathalie woont samen met Joostquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:52 schreef LuQas het volgende:
Nathalie bekend - weliswaar niet met zo veel woorden - dat ze met twee gevoelens zit wat betreft het nomineren.
Hierna zegt Ralph dat ie in de dagboekkamer tegen Nathalie's vriendje Roel wil zeggen dat ie geen kwade bedoelingen heeft jegens hem en dat hij niet bang voor hem hoeft te zijn.
het enige wat ik leuk vind aan ralph is zijn accent, maar dat geslijm idd gadver! maar die nathalie is ook een sufkut hoor :Squote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:52 schreef diamondvoodoo het volgende:
ralph loopt te slijmen *bah*
Kewl huhquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:53 schreef maple-leaf het volgende:
het enige wat ik leuk vind aan ralph is zijn accent
Ja natuurlijk, mannen herkennen deze versiertruc, de gevoeilige jongen uithangen .... Nat nietquote:Vriend Joost zit nu thuis tegen het plafond hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |