wat een bak!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 01:24 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Toen had Tanja de theorie dat haar lichaam het grootste deel van de nicotine opvangt, en het kindje maar een klein gedeelte![]()
Kben wel weer gelijk wakker..quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 01:25 schreef eborn het volgende:
[..]
Wat zeg je?Het is mij ook al een keer gebeurd idd.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 01:28 schreef Peter6000 het volgende:
Linda over haar vorige banen: ik heb met verstandelijk gehandicapten gewerkt, en ik heb aardbeien geplukt![]()
BB-Mamma is te zien op stream 2 tegen de groene bank!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 01:30 schreef Maurisico het volgende:
Is die Bb-moeder er al uitgestemd?? die heb ik echt nog helemaal niet gezien!
Ik denk ook dat ze meesposten, de vraag is alleen: wie is de Mol?quote:
die buik heeft maximaal 54kg gewogen...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 01:34 schreef kibber het volgende:
Die rooie ordinaire ligt in haar niet sexy witte slip op bed.
oh ja joh, waar kijk jij naar? Bij mij heeft ze een zwarte doorzichtige aan [ je bedoelt toch die redhead uit Rosendaal?]quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 01:34 schreef kibber het volgende:
Die rooie ordinaire ligt in haar niet sexy witte slip op bed.
Nee, dat woog ze voor de zwangerschap, ze woog daarvoor meer.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 01:36 schreef agRESSIV-e het volgende:
[..]
die buik heeft maximaal 54kg gewogen...
Stream 2, dat is toch echt witquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 01:36 schreef Maurisico het volgende:
[..]
oh ja joh, waar kijk jij naar? Bij mij heeft ze een zwarte doorzichtige aan [ je bedoelt toch die redhead uit Rosendaal?]
Bij mij heeft ze een roze-met-witte-rand aanquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 01:36 schreef Maurisico het volgende:
[..]
oh ja joh, waar kijk jij naar? Bij mij heeft ze een zwarte doorzichtige aan [ je bedoelt toch die redhead uit Rosendaal?]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |