quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 01:17 schreef milagro het volgende:
[..]
geen idee, maar die knul met wie hij getongd heeft, komt over 3 dagen het huis in
Ja, als je aan die eisen voldoet, dan moet je wel gay zijn inderdaad.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 01:18 schreef Tobbes het volgende:
Roel is de man met HIV.
Kaal, getint, gay, drugsgelul...
optelsom enzo...
Dat soort dingen vallen je natuurlijk niet op onder invloed van wiet en alcoholquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 01:20 schreef Peter6000 het volgende:
Joost: "is de vader van het kindje besneden"
Tanja: "wat een moeilijke vraag"![]()
Ja ik heb dat gezien, maar ik had zijn leutert al gezien, dus het doel is in principe al bereiktquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 01:19 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Je hebt toch wel Ralph halfnaakt zien fietsen vandaag hoop ik? Ik heb je nog genoemd op de Big Brother weblog toen het forum down was ...
Beter dan met Rob z'n been.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 01:21 schreef agRESSIV-e het volgende:
rikkert loopt met zijn ziel onder zijn arm..
Niet zo verbaasd doen..quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 01:20 schreef Peter6000 het volgende:
Joost: "is de vader van het kindje besneden"
Tanja: "wat een moeilijke vraag"![]()
Ja, maar toch.. livebeelden zijn nooit verkeerd natuurlijk...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 01:21 schreef milagro het volgende:
[..]
Ja ik heb dat gezien, maar ik had zijn leutert al gezien, dus het doel is in principe al bereikt
nu ja, bijna dan...
op weblog kijken gaat (daar kom ik dus nooit, geen enkele)
Ja, veels te veel informatie om te verwerken.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 01:22 schreef kibber het volgende:
[..]
Niet zo verbaasd doen..
VD week werd haar uitgelegt dat roken slecht is voor het kind..![]()
Toen had Tanja de theorie dat haar lichaam het grootste deel van de nicotine opvangt, en het kindje maar een klein gedeeltequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 01:22 schreef kibber het volgende:
[..]
Niet zo verbaasd doen..
VD week werd haar uitgelegt dat roken slecht is voor het kind..![]()
Precies, net een ambtenaar..quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 01:23 schreef ruby het volgende:
[..]
Ja, veels te veel informatie om te verwerken.
Dus dan is het niet erg natuurlijk, snap dat dan!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 01:24 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Toen had Tanja de theorie dat haar lichaam het grootste deel van de nicotine opvangt, en het kindje maar een klein gedeelte![]()
Wat zeg je?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 01:23 schreef Ireth het volgende:
GVD! Je moet niet naar de nieuwsberichten gaan op de website van Talpa als je met koptelefoon op de streams zit te luisteren!
Knalt er ineens een sprekend nieuwsbericht over de weekopdracht mijn trommelvliezen aan gort!![]()
![]()
Klopt ja...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 01:24 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Toen had Tanja de theorie dat haar lichaam het grootste deel van de nicotine opvangt, en het kindje maar een klein gedeelte![]()
Heb je een screenshot?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 01:21 schreef agRESSIV-e het volgende:
rikkert loopt met zijn ziel onder zijn arm..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |