Ze lezen het weblog met de highlights, niet deze flauwe shit.quote:
Oja, krijg nou tieten..quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 01:37 schreef Ireth het volgende:
[..]
Bij mij heeft ze een roze-met-witte-rand aan
Hahahaha nee, ik heb geen gelijk..quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 01:38 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Keek naar der zender...![]()
Je hebt gelijk Kibber!
Dat mag, hij mag alleen niet helemaal uit geloof ik..quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 01:44 schreef BBscanner het volgende:
De lamp kinpperde!!!
Kondigde ze net al aan...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 01:46 schreef BBscanner het volgende:
Ah Rob is naar bed; Tanja kan weer roken!
Hahahaha vast wel.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 01:49 schreef BBscanner het volgende:
Zou Ingrid ook duimend kunnen fietsten?
Wedstrijd, hoe geil ben je bedoel je!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 01:52 schreef kibber het volgende:
Menno en Rob doen een wedstrijdje ofzo?
Kunnen ze mee bestellen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 01:51 schreef kibber het volgende:
wat is dat voor telefoon?
De BB-Hotline?
Hahahaha nee, met dat fietsen...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 01:54 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Wedstrijd, hoe geil ben je bedoel je!
Zou best kunnen weet ik niet.. heb weing interesse in Robquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 01:55 schreef kibber het volgende:
[..]
Hahahaha nee, met dat fietsen...
Menno wl meer kilometers maken dan Rob ofzo..
Ja de regie zit echt te kloten! Audio is echt amper te volgenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 01:57 schreef kibber het volgende:
Midden in een aardig gesprek naar de slaapkamer...
*zucht*
Inderdaad..quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 01:59 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Ja de regie zit echt te kloten! Audio is echt amper te volgen![]()
Wat een straf...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 02:08 schreef BBscanner het volgende:
Nee; het enige is dat ze geen alcohol hebben en shag roken ipv sigaretten
Ik versta daar dus echt niks vanquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 02:08 schreef kibber het volgende:
Zijn broer had een vriendin, dat meisje had ene piercing en die moest uit omdat die sekteleider gedroomt had over slechte krachten ofzo..
Ze hebben geen klokken o.i.dquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 02:10 schreef diamondvoodoo het volgende:
is het nou echt live?? Tis nu 2.10 en ze zijn geloof ik nog allemaal wakker
Sorry tis laat die snap ik niet... hun hebben geen klokken?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 02:11 schreef kibber het volgende:
[..]
Ze hebben geen klokken o.i.d
Dus je doet alles op gevoel..
Ja idd audio is niet te volgen, de camera zwiept heen en weer...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 02:10 schreef APK het volgende:
Ze hebben weer een stagiere aan de knoppen ziten.
Klopt.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 02:13 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Sorry tis laat die snap ik niet... hun hebben geen klokken?
Maar die ene kerel moest eten aan rob geven voor bepaalde tijden dat was dus ook allemaal op gevoel??quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 02:14 schreef kibber het volgende:
[..]
Klopt.
Ze hebben niks wat de tijd aan geeft..
Dus je doet alles op gevoel, hun dag nacht ritme kan zo best wel verstoord worden.
Ja, ik denk het.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 02:14 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Maar die ene kerel moest eten aan rob geven voor bepaalde tijden dat was dus ook allemaal op gevoel??
jaquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 02:14 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Maar die ene kerel moest eten aan rob geven voor bepaalde tijden dat was dus ook allemaal op gevoel??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |