ja met Rob Dido en Joost! Zwaar overdreven gemutsquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:59 schreef Peter6000 het volgende:
Ik kan het ff niet zo goed volgen.
Stream 1 staat op zwart
En op 2, 3 en 4 is een soort toneelstukje bezig ofzo???
Vandaar dat hij ook al gevlucht isquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 01:00 schreef BB-King het volgende:
Die Rikkert denkt ook waar ie in hemelsnaam is belandt.
1 loopbeen, 1 douchebeen, en een houten reservebeen (model tafelPOOT)quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 01:00 schreef Dropvetertje20 het volgende:
Hoeveel benen heeft Rob nu eigenlijk?![]()
En je moet eens weten wat ie met dat stompie van plan is!!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 01:01 schreef agRESSIV-e het volgende:
[..]
1 loopbeen, 1 douchebeen, en een houten reservebeen (model tafelPOOT)![]()
Ja, lekker met zijn ijzeren stompie tegen Dido haar been aan wrijven als ze in bed liggen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 01:03 schreef Coos het volgende:
[..]
En je moet eens weten wat ie met dat stompie van plan is!!![]()
Ik ook, maar dan zou het ook echt grappig zijn en niet met hun.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 01:03 schreef BB-King het volgende:
Als ik in het huis gezeten had ik wel meegedaan met dit soort gekkigheid.![]()
OMGquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 01:03 schreef BB-King het volgende:
Als ik in het huis gezeten had ik wel meegedaan met dit soort gekkigheid.![]()
Ik wil de betaalstreams terug, toen was alles leuker.quote:
Ze kunnen het zo knippen dat je in een voorstukje Rob los ziet gaan: Je bent gewoon een slet!!!!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 01:04 schreef CocaColaLight het volgende:
Dit is typisch een gevalletje kwaliteits tv hier krijgen ze het half uurtje wel mee vol.
Ze zijn zeker geschrokken van de hoge kijkcijfers.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 01:05 schreef APK het volgende:
[..]
Ik wil de betaalstreams terug, toen was alles leuker.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |