Ik ben een gezonde 188cmquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:27 schreef APK het volgende:
Heb jij ook een groeistoornis?
Ik ben slechts 143cm.![]()
Maar je hebt toch wel -net als ik- asthma?quote:
beter dan een ma die gezopen heeft!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:27 schreef APK het volgende:
Heb jij ook een groeistoornis?
Ik ben slechts 143cm.![]()
Huhquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 01:21 schreef klabbakus het volgende:
[..]
beter dan een ma die gezopen heeft!![]()
Ah okay.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 01:24 schreef klabbakus het volgende:
dan heb je het over hele andere syndromen dan een ma die gerookt heeft![]()
neem ik gvd nog de moeite om het uit teleggen!quote:
nergens last van hierquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 01:25 schreef APK het volgende:
[..]
Ah okay.
Heeft jouw moeder ook gerookt en heb jij ook concentratieproblemen?
Wat ben jij nou eigenlijk aan het uitleggenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 01:27 schreef klabbakus het volgende:
nergens last van hier
d8 dat me eerdere opmerking ook geen nadere uitleg nodig had!
[..]
neem ik gvd nog de moeite om het uit teleggen!![]()
![]()
Ach, boejuh.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 01:27 schreef Brennie het volgende:
Tanja heeft zich volgens mij geen seconde verdiept in de mogelijke gevolgen.. onvoorstelbaar.
nooit geleerd dat je geen statistiek moet bedrijven op basis van één waarneming?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:24 schreef Oldbie het volgende:
En half Nederland heeft gezien dat de mama in spe aan 1 stuk doorpafte tijdens haar zwangerschap.
Dat zou nog eens wat zijn.
Wat zouden ze dan zeggen van rokende moeders? Dat het toeval is?
Dan ben ik zowel toeval als ongelukje
stom gezeik ook altijd
Erfelijke ziekte.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 01:34 schreef APK het volgende:
[..]
Ach, boejuh.
Misschien rookte de moeder van Stephen Hawkins ook, maar die heeft het toch ver geschopt.
Bij roken is er ook een stevig risico op onderontwikkeling van de hersenen (microencephalie)quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 08:16 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Erfelijke ziekte.
En bij roken gaat het om "kleinere" afwijkingen:
-lager geboortegewicht
-minder goed aangelegde organen
-groeiachterstanden
-astmatische aandoeningen
Dat valt onder die vage omschrijving van me van "minder goed aangelegde organen".quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 08:29 schreef _-rally-_ het volgende:
[..]
Bij roken is er ook een stevig risico op onderontwikkeling van de hersenen (microencephalie)
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 08:46 schreef I.R.Baboon het volgende:
Als de baby straks helemaal gezond is is ie de enige in het huis.
Maar die dingen zullen we toch niet zien in de serie...die komen toch pas een aantal maanden later aan het lichtquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 08:16 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Erfelijke ziekte.
En bij roken gaat het om "kleinere" afwijkingen:
-lager geboortegewicht
-minder goed aangelegde organen
-groeiachterstanden
-astmatische aandoeningen
Bij stevig drankgebruik kan "Fetal Alcohol Syndrom" optreden:
-vervormd gelaat (met name vreemde oren, oren en neus.
-verstandelijke beperkingen
Ik word altijd een beetje link van mensen die roken en (excessief) drinken tijdens de zwangerschap. Je stelt je kinderen bewust bloot aan een risico en dat doe je gewoon niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |