Check dit topic maar eens, je kunt de aflevering online terugkijkenquote:Op donderdag 1 september 2005 11:52 schreef DrMarten het volgende:
Argh, helemaal niet meegekregen dat het alweer begonnen was. Nou ja, hopelijk denk ik er volgende week aan.
Huh? Hij is er toch definitief uit?quote:Op donderdag 1 september 2005 06:11 schreef Isabeau het volgende:
Heerlijk hè, internet![]()
Ik hoop trouwens dat Douwe er nu nog lang inblijft
neen, hij zit op het eiland bij de 30-ers.quote:Op donderdag 1 september 2005 13:40 schreef Greetings het volgende:
[..]
Huh? Hij is er toch definitief uit?
en waar zouden ze moeten roven dan?! ze zitten op een heel ander eiland, en hebben geen boot!quote:Op donderdag 1 september 2005 13:58 schreef Smoonshine het volgende:
Ik denk dat ze met die 30-ers het roven willen stimuleren wat je eerder in de mangrove zag. Daar hebben ze het 1x gedaan, misschien willen ze dat er nu wat vaker geroofd gaat worden. Dit zorgt voor veel meer spannende minuten.
dat werd vorig jaar ook wel erg duidelijk, toen het Nederland tegen België wasquote:Het valt me sowieso op dat de Nederlanders allemaal veel drukker en egoïstischer zijn, plus ook nog eens veel te arrogant vaak. Geef mij maar Belgen wat dat betreft. Die lijken veel relaxter en socialer in het leven te staan.
Ohquote:Op donderdag 1 september 2005 13:49 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
neen, hij zit op het eiland bij de 30-ers.
Alleen dit jaar zijn de streams gratis. Het is wel Talpaquote:Op donderdag 1 september 2005 06:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Je kan alles live meekijken op talpa.tv (dus wanneer hier de uitzending begint wordt het gelijk ook op internet uitgezonden) en grotendeels alle programma's terugkijken via internet. Talpa is helemaal niet zo slecht
* BliksemSchigt kijkt uit naar de volgende aflevering
Als je keek naar de teaser van de 2de aflevering, zag je dat ze een kaart kregen met daarop de locaties waar de 2 kampen zaten. Ik kan me niet voorstellen dat die 2 grottelingen zomaar doorstoten tot de laatste 8 ofzo. Ze willen het spectaculair maken, dus ik denk dat die 2 (3 inmiddels) een bootje krijgen om te gaan roven ofzo.quote:Op donderdag 1 september 2005 14:21 schreef babette21 het volgende:
[..]
en waar zouden ze moeten roven dan?! ze zitten op een heel ander eiland, en hebben geen boot!
[..]
het is wel op internet te vinden, volgens mij is het ook al een paar keer herhaald. Ik wil het ook wel ff zien, kheb het begin met de beruchte kruisiging gemistquote:Op donderdag 1 september 2005 20:18 schreef mrcool het volgende:
Word die 1ste aflevering nog herhaald?
[offtopic]heet jij ook al kelder van achternaam?quote:Op donderdag 1 september 2005 17:12 schreef KELDER het volgende:
ook net pas de afllevering gezien (was maandag op visite) en vervolgens alle 3 de topics van voor naar achter gelezen, en kan niks anders concluderen HET WORDT WEER EEN TOPSEIZOEN
wat een stelletje rare mensen hebben ze weer bij elkaar getrokken zeg
ik denk trouwens dat iedereen elsje hier een beetje onderschat door die ene opmerking tegenover john, het zou me niks verbazen als ze het wel ver trapt. Evenals Tom, zon stille muis (nog niks van gezien) die niemand irriteert maar wel zn steentje zal gaan bijdragen, en zn kracht en spierbeheersing zullen ook belangrijk gaan worden bij de proefen
ah well, gewoon w88 tot komende maandag maar om te zien hoe het verder gaat
Zie een paar posts terug....quote:Op donderdag 1 september 2005 20:18 schreef mrcool het volgende:
Word die 1ste aflevering nog herhaald?
quote:Op donderdag 1 september 2005 19:02 schreef babette21 het volgende:
ik wist wel dat ik nog iets te goed had:
a.s. zondag om 21.35 uur: Exp. Robinson - De Kandidaten
helaas wel tegenover Terra Incognita...
Dan kijk je Terra Incognita. Neem je Joan of Arcadia op en kijk je Expeditie robinson later via internet.quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:51 schreef Nory het volgende:
[..]
Terra Incognita valt ook al samen met Joan of Arcadia. En ik kan maar 1 ding opnemen.
![]()
Ow, ik zie net. Terra Incognita wordt nog wel herhaald. En idd, moet nog even wennen dat ER op Talpa is -> dus kijken via internetquote:Op vrijdag 2 september 2005 15:17 schreef trepper het volgende:
[..]
Dan kijk je Terra Incognita. Neem je Joan of Arcadia op en kijk je Expeditie robinson later via internet.
Dat wordt dus Net5 die avond.quote:Op donderdag 1 september 2005 19:02 schreef babette21 het volgende:
ik wist wel dat ik nog iets te goed had:
a.s. zondag om 21.35 uur: Exp. Robinson - De Kandidaten
helaas wel tegenover Terra Incognita...
Hoezo? Van wat ik gezien heb is het een hele sympathieke vent. Ik zag geen enkel haantjesgedrag.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 08:19 schreef DarkElf het volgende:
die elbert met zijn compensatiespieren bijv, wat een haantje![]()
En dit is de link als je hem fullscreen wil zien, in plaats van het formaat dat de website je door je strot duwt:quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
Aflevering staat online op talpa.tv
Klikken
Helemaal mee eens, Esther vind ik tot nu toe ook nog het leukst. En Johnny nog het stomstquote:Op zaterdag 3 september 2005 10:21 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind na aflevering 1 die Esther (die van coins for cares op die rots) het leukst!
Verder irriteer ik me al mateloos aan al die oude vellen en bij de jongeren kan Johnnie me niet bekoren, wat een domme gozer....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |