abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30160936
Argh, helemaal niet meegekregen dat het alweer begonnen was. Nou ja, hopelijk denk ik er volgende week aan.
A mind with a heart of it's own
  Donald Duck held donderdag 1 september 2005 @ 11:54:08 #126
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_30161004
quote:
Op donderdag 1 september 2005 11:52 schreef DrMarten het volgende:
Argh, helemaal niet meegekregen dat het alweer begonnen was. Nou ja, hopelijk denk ik er volgende week aan.
Check dit topic maar eens, je kunt de aflevering online terugkijken
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_30164647
quote:
Op donderdag 1 september 2005 06:11 schreef Isabeau het volgende:
Heerlijk hè, internet

Ik hoop trouwens dat Douwe er nu nog lang inblijft
Huh? Hij is er toch definitief uit?
pi_30164941
quote:
Op donderdag 1 september 2005 13:40 schreef Greetings het volgende:

[..]

Huh? Hij is er toch definitief uit?
neen, hij zit op het eiland bij de 30-ers.
pi_30165211
Ik denk dat ze met die 30-ers het roven willen stimuleren wat je eerder in de mangrove zag. Daar hebben ze het 1x gedaan, misschien willen ze dat er nu wat vaker geroofd gaat worden. Dit zorgt voor veel meer spannende minuten.

Wat is die Johnny trouwens een ontzettende oen. Iedereen die het programma wel eens heeft gezien weet dat de eerste leider het vaak niet redt. Iemand die de aandacht probeert te trekken van iedereen gaat anderen snel irriteren.

Bij die ouderen is die sportschoolmeneer ook veel te overtuigd van zichzelf. Als ik had meegedaan hadden we zeker gewonnen. Zoiets zeg je toch niet, daarmee diskwalificeer je je medespelers. Ook niet echt verstandig.

Het valt me sowieso op dat de Nederlanders allemaal veel drukker en egoïstischer zijn, plus ook nog eens veel te arrogant vaak. Geef mij maar Belgen wat dat betreft. Die lijken veel relaxter en socialer in het leven te staan.
//geen commentaar...
  donderdag 1 september 2005 @ 14:04:10 #131
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_30165355
Ik hoop echt dat die grotbewoners op rooftocht gaan bij de kampen, dat dan ze elkaar de schuld geven, (groep jong en groep oud) omdat ze niet van de 'hol'bewoners afweten DAT lijkt me echt het ideale scenario.. net als vorig jaar met ik ben er KLAAR mee....
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
  donderdag 1 september 2005 @ 14:21:13 #132
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_30165812
quote:
Op donderdag 1 september 2005 13:58 schreef Smoonshine het volgende:
Ik denk dat ze met die 30-ers het roven willen stimuleren wat je eerder in de mangrove zag. Daar hebben ze het 1x gedaan, misschien willen ze dat er nu wat vaker geroofd gaat worden. Dit zorgt voor veel meer spannende minuten.
en waar zouden ze moeten roven dan?! ze zitten op een heel ander eiland, en hebben geen boot!
quote:
Het valt me sowieso op dat de Nederlanders allemaal veel drukker en egoïstischer zijn, plus ook nog eens veel te arrogant vaak. Geef mij maar Belgen wat dat betreft. Die lijken veel relaxter en socialer in het leven te staan.
dat werd vorig jaar ook wel erg duidelijk, toen het Nederland tegen België was
die Nederlands waren allemaal aan eht stressen enzo, terwijl die Belgen al hun eten wegwerkten,
daardoor meer kracht hadden, alle proeven wonnen: meer eten kregen, enz.
vond ik echt geweldig leuk om te zien...

ook qua persoonlijkheden ben ik al vanaf het eerste seizoen voor de Belgen
pi_30166147
quote:
Op donderdag 1 september 2005 13:49 schreef mrkanarie het volgende:

[..]

neen, hij zit op het eiland bij de 30-ers.
Oh Ik had al het vermoeden dat het niet zomaar in 1x over kon zijn voor hem.
pi_30167067
quote:
Op donderdag 1 september 2005 06:15 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Je kan alles live meekijken op talpa.tv (dus wanneer hier de uitzending begint wordt het gelijk ook op internet uitgezonden) en grotendeels alle programma's terugkijken via internet. Talpa is helemaal niet zo slecht

* BliksemSchigt kijkt uit naar de volgende aflevering
Alleen dit jaar zijn de streams gratis. Het is wel Talpa Ze willen eerst de kijkers, volgend jaar moet je dus betalen voor die streams. Dacht ik zo
pi_30169205
emma is wel erg cute zeg
  donderdag 1 september 2005 @ 17:12:26 #136
4984 KELDER
De enige echte :)
pi_30171501
ook net pas de afllevering gezien (was maandag op visite) en vervolgens alle 3 de topics van voor naar achter gelezen, en kan niks anders concluderen HET WORDT WEER EEN TOPSEIZOEN

wat een stelletje rare mensen hebben ze weer bij elkaar getrokken zeg

ik denk trouwens dat iedereen elsje hier een beetje onderschat door die ene opmerking tegenover john, het zou me niks verbazen als ze het wel ver trapt. Evenals Tom, zon stille muis (nog niks van gezien) die niemand irriteert maar wel zn steentje zal gaan bijdragen, en zn kracht en spierbeheersing zullen ook belangrijk gaan worden bij de proefen

ah well, gewoon w88 tot komende maandag maar om te zien hoe het verder gaat
You can be anything you want to be
Just turn yourself into anything you think that you could ever be
Be free with your tempo, be free, be free
Surrender your ego - be free, be free to yourself
  donderdag 1 september 2005 @ 19:02:21 #137
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_30174735
ik wist wel dat ik nog iets te goed had:
a.s. zondag om 21.35 uur: Exp. Robinson - De Kandidaten
helaas wel tegenover Terra Incognita...
pi_30175702
quote:
Op donderdag 1 september 2005 14:21 schreef babette21 het volgende:

[..]

en waar zouden ze moeten roven dan?! ze zitten op een heel ander eiland, en hebben geen boot!
[..]
Als je keek naar de teaser van de 2de aflevering, zag je dat ze een kaart kregen met daarop de locaties waar de 2 kampen zaten. Ik kan me niet voorstellen dat die 2 grottelingen zomaar doorstoten tot de laatste 8 ofzo. Ze willen het spectaculair maken, dus ik denk dat die 2 (3 inmiddels) een bootje krijgen om te gaan roven ofzo.
//geen commentaar...
pi_30177202
Word die 1ste aflevering nog herhaald?
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_30183184
quote:
Op donderdag 1 september 2005 20:18 schreef mrcool het volgende:
het is wel op internet te vinden, volgens mij is het ook al een paar keer herhaald. Ik wil het ook wel ff zien, kheb het begin met de beruchte kruisiging gemist maandag=kutdag
pi_30186788
quote:
Op donderdag 1 september 2005 17:12 schreef KELDER het volgende:
ook net pas de afllevering gezien (was maandag op visite) en vervolgens alle 3 de topics van voor naar achter gelezen, en kan niks anders concluderen HET WORDT WEER EEN TOPSEIZOEN

wat een stelletje rare mensen hebben ze weer bij elkaar getrokken zeg

ik denk trouwens dat iedereen elsje hier een beetje onderschat door die ene opmerking tegenover john, het zou me niks verbazen als ze het wel ver trapt. Evenals Tom, zon stille muis (nog niks van gezien) die niemand irriteert maar wel zn steentje zal gaan bijdragen, en zn kracht en spierbeheersing zullen ook belangrijk gaan worden bij de proefen

ah well, gewoon w88 tot komende maandag maar om te zien hoe het verder gaat
[offtopic]heet jij ook al kelder van achternaam? [/offtopic]
pi_30195612
quote:
Op donderdag 1 september 2005 20:18 schreef mrcool het volgende:
Zie een paar posts terug....

Expeditie Robinson 2005 Part 3 - Elsje O+!
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_30196893
quote:
Op donderdag 1 september 2005 19:02 schreef babette21 het volgende:
Terra Incognita valt ook al samen met Joan of Arcadia. En ik kan maar 1 ding opnemen.
pi_30203481
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 11:51 schreef Nory het volgende:

[..]

Terra Incognita valt ook al samen met Joan of Arcadia. En ik kan maar 1 ding opnemen.
Dan kijk je Terra Incognita. Neem je Joan of Arcadia op en kijk je Expeditie robinson later via internet.
pi_30204618
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 15:17 schreef trepper het volgende:

[..]

Dan kijk je Terra Incognita. Neem je Joan of Arcadia op en kijk je Expeditie robinson later via internet.
Ow, ik zie net. Terra Incognita wordt nog wel herhaald. En idd, moet nog even wennen dat ER op Talpa is -> dus kijken via internet
pi_30208518
Hey komt expeditie robinson: de kandidaten ook op het internet te staan?
  vrijdag 2 september 2005 @ 18:04:02 #147
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_30208788
Ik vind Douwe echt heel tof. Echt jammer dat de rest hem heeft weggestemd en gewoon goed dat 'ie nog even kan blijven.

Go Douwe .
  vrijdag 2 september 2005 @ 18:06:36 #148
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_30208862
Ik heb het trouwens nog even beluisterd, en het is in elk geval niet de soundtrack van Titanic of LotR die je hoort bij de 'kruiziging'. Het klinkt heel erg als een avonturenfilm en ik denk vooral aan Gladiator, Troy, Alexander of King Arthur. Misschien dat je daar iets aan hebt?
pi_30208976
quote:
Op donderdag 1 september 2005 19:02 schreef babette21 het volgende:
Dat wordt dus Net5 die avond.
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_30223129
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 08:19 schreef DarkElf het volgende:
die elbert met zijn compensatiespieren bijv, wat een haantje
Hoezo? Van wat ik gezien heb is het een hele sympathieke vent. Ik zag geen enkel haantjesgedrag.

edit: behalve toen hij begon over dat ze met hem in de proef zeker hadden gewonnen, dat had ie beter niet kunnen doen

[ Bericht 13% gewijzigd door StefanP op 03-09-2005 07:28:30 ]
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_30223131
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 09:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
Aflevering staat online op talpa.tv

Klikken

En dit is de link als je hem fullscreen wil zien, in plaats van het formaat dat de website je door je strot duwt:

http://rdr1.talpa.tv/asxgen.php?a=1&id=422&format=3

Die Maxime mag ik trouwens helemaal niet... wat een kuthippie. Nog nooit iets gepresteerd, maar omdat hij het langst op het kruis staat ziet de rest hem ineens als leider? Dat is ie helemaal niet. En waarom de rest hem als leider ziet, op Sjonnie na, is me al helemaal een raadsel. Sjonnie mag ik trouwens wel, omdat ie de enige is die ziet dat Maxime gewoon een dodo is.

Die vrouw in die grot is wel leuk, zo vrolijk. Stom dat ze vegetarier is, maar goed dat ze dat overboord zette.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_30224167
Ik vind na aflevering 1 die Esther (die van coins for cares op die rots) het leukst!

Verder irriteer ik me al mateloos aan al die oude vellen en bij de jongeren kan Johnnie me niet bekoren, wat een domme gozer....
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_30224192
Die vrouw die als tweede bij de bejaarden werd weggestemd, krijgt die nou ook een tweede kans?

Dat is eigenlijk mijn enige kritiekpunt, dat je als deelnemer tegenwoordig weet dat er altijd een tweede kans is... Zou dus leuk zijn als alleen dat oermens een tweede kans krijgt en de rest gewoon naar huis mag
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_30225060
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 10:21 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind na aflevering 1 die Esther (die van coins for cares op die rots) het leukst!

Verder irriteer ik me al mateloos aan al die oude vellen en bij de jongeren kan Johnnie me niet bekoren, wat een domme gozer....
Helemaal mee eens, Esther vind ik tot nu toe ook nog het leukst. En Johnny nog het stomst Patsertje.
  zaterdag 3 september 2005 @ 12:29:14 #155
74484 flyguy
Full of Dutch Courage
pi_30226724
johnny: misschien is fysiek wel met je hoofd .................
The more debt, the better
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')