Nee hoor, douwe zit nu in een grotquote:
Senksquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
Aflevering staat online op talpa.tv
Klikken
Omdat ie eruit ziet alsof hij al tig jaar op dat eiland zitquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:30 schreef Tware het volgende:
Waarom is douwe favoriet van zo veel mensen? hij heeft nog bijna niets laten zien... Ik vind m maar een kneus...
Ja, dat had ik dus ook! Ik wilde Crime Scene kijken op RTL4 en dat begint om 21.30. Ik ging er vanui t dat het al afgelopen was, niet dus.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:57 schreef tong80 het volgende:
GVD na de herhaling van BB gemist te hebben omdat ik een herhaling van Café de Sport op m'n video kreeg mis ik nu het laatste kwartier van ER.In de gids staat 22.35 toen ik keek om tien over half elf was er reclame dus ik ging er vanuit dat het was afgelopen.
Lekker bezig Talpa.
En ik heb niks aan programma's op m'n PC omdat ik geen geluid heb.
precies, hij zou robinson zelf kunnen zijnquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:33 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Omdat ie eruit ziet alsof hij al tig jaar op dat eiland zit
Alleen iets teveel lichaamsgewicht, zoveel eten is er niet op dat eilandquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:10 schreef Bullpit het volgende:
[..]
precies, hij zou robinson zelf kunnen zijn![]()
Ach met al dat gewicht kan hij tenminste even op zijn eigen lichaamsvetten teren...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:18 schreef Megter het volgende:
[..]
Alleen iets teveel lichaamsgewicht, zoveel eten is er niet op dat eiland
Maar wat een begin van ER2005!! En geweldig dat de afleveringen ook online staan!
![]()
Even?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:20 schreef Sweetheart1984 het volgende:
[..]
Ach met al dat gewicht kan hij tenminste even op zijn eigen lichaamsvetten teren...
Haha alleen maar handig als je op dat eiland zitquote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:21 schreef Megter het volgende:
[..]
Even?
Die gast hoeft niet meer te eten tot z'n dood![]()
Ben je ook die-hard kijker?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:22 schreef Sweetheart1984 het volgende:
[..]
Haha alleen maar handig als je op dat eiland zit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |