volgens mij ben je dan juist bezig haar voor het blok te zetten. niet zo sympathiek lijkt me. als je meer wil weten, is het mooier om zelf het lef te hebben de eerste stap te zetten en niet het uit haar proberen te trekkenquote:op donderdag 8 september 2005 08:35 schreef sanger het volgende:
je kan ook gewoon aan der vragen als je duidelijkheid wilt. weet je ook meteen waar je aan toe bent.
zo van: je zei dat we goede vrienden zijn, maar hoe goed bedoel je met goede vrienden? of is het meer dan goede vrienden?
nou, sorry dat het zo duurdequote:
no hasslequote:op zaterdag 10 september 2005 12:42 schreef sanvean het volgende:
[..]
nou, sorry dat het zo duurdemaar er is weinig te vertellen.
en hoe was dàt?quote:het afspraakje is verschoven naar vanmiddag, we gaan oa lekker een filmpje kijken bij mij (omdat ze zegt dat ik nogal op een acteur lijk) en verder een beetje slenteren door de stad ofzo.
we hadden het verschoven omdat zij aangaf érg vermoeid te zijn (ze heeft twee banen en werkt volgens mij wel 12-14 uur per dag ofzo)en omdat ik plots een verzoek kreeg om iets aan mn verjaardag te gaan doen (was eergister jarig) werd 1 plus 1 twee en hebben we het verschoven.[quote]
gelukkig was het geen afzegging ofzo, je weet maar nooit met vermoeide vrouwenze zei meteen dat ze echt wel dit weekend nog wilde komen. ik heb haar gisteren gewoon even van het werk opgehaald en meegelopen naar het station.
you go sanveanquote:straks komt dus het spannende werk...sorry voor het wachten allemaal.
nou, fijn...maar ik ben niet zo'n held in de liefde dat ik in amper 20-25 minuten iets kan laten gebeuren hoor. bovendien waren er op het laatst ook wat collega's van het werk bij. maar het was fijn, voorproefje van vandaag zeg maar. ze gaf me op het station een flinke omhelzing en daarna nóg een.quote:op zaterdag 10 september 2005 12:50 schreef la-nina het volgende:
en hoe was dàt?
dat lijkt me weer wat overdreven na een gewoon wandelingetje naar het station. maar als ze je graag omhelst is dat niet zomaar een hint, maar een overduidelijk signaal. hoe naief kan je zijnquote:op zaterdag 10 september 2005 13:35 schreef sanvean het volgende:
[..]
ehm, wat denk jij dan? had ze gekust willen worden ofzo?![]()
hee, een beetje vertouwen in jezelf ja! niet teveel nadenken over hoe je 't aan moet pakken dus,quote:op zaterdag 10 september 2005 13:03 schreef sanvean het volgende:
[..]
nou, fijn...maar ik ben niet zo'n held in de liefde dat ik in amper 20-25 minuten iets kan laten gebeuren hoor. bovendien waren er op het laatst ook wat collega's van het werk bij.
hoe liefquote:maar het was fijn, voorproefje van vandaag zeg maar. ze gaf me op het station een flinke omhelzing en daarna nóg een.![]()
ze raakt me in ieder geval graag aan volgens mij.
misschien was dat weer een hint ofzo, die omhelzingen. ik ben echt een kluns in de liefde.
quote:op zaterdag 10 september 2005 14:31 schreef nightwulf het volgende:
exact ! je haalt me de woorden uit de mond
maar komt wel goed vanmiddag, je zal zien ze komt lekker tegen je aan zitten, arm om haar heen en dan........................ weet je later niet meer waar die film over ging
ik heb alquote:op zaterdag 10 september 2005 14:47 schreef nightwulf het volgende:
zullen we ook?..........
quote:op zaterdag 10 september 2005 12:42 schreef sanvean het volgende:
(was eergister jarig)
nou, ik moet je teleurstellen. er is namelijk helemaal niets gebeurd. er is geeneens een afspraakje geweest. ze is al 2 dagen totaal onbereikbaar. ik kan haar echt niet bereiken, weet geeneens of er iets gebeurd is, of ze ziek is of een ongeluk heeft gehad ofzo....ben nog nooit zo gestresst en radeloos geweest!quote:op zondag 11 september 2005 13:53 schreef la-nina het volgende:
ik ben echt zo nieuwsgierigen ik hoop echt dat het goed ging
![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |