Fok afsluitenquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:43 schreef zhe-devilll het volgende:
Hij wil niet met mij trouwen
wat moet ik doen?
samenwonen kan toch ook, lieverd ?quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:43 schreef zhe-devilll het volgende:
Hij wil niet met mij trouwen
wat moet ik doen?
jah mag ook wel?quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:44 schreef Tim_Sessiw_Le_Bam het volgende:
[..]
samenwonen kan toch ook, lieverd ?![]()
Waarvoor dan?quote:
Proeven je bedoeld?quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:45 schreef cerror het volgende:
Mij voor laten proeven.
Nou mijn msn foto lijkt me overtuigend genoeg...quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:46 schreef remlof het volgende:
hem laten merken hoe goed je fellatio is?![]()
Ik bedoel dus. mail je tieten, dan kan ik zien of hij je trouwwaardig vindt.quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:46 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Proeven je bedoeld?
Heey who are you?
Post ze even.. beslissen wij wel voor je...quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:45 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
jah mag ook wel?
Maar moet ik ze nu alweer laten zien dan?![]()
Hijs nieuw maar oke wel weer oud...maar niet oud maar toch nieuw?quote:
pervers mannetjequote:Op maandag 29 augustus 2005 23:47 schreef Fok_you het volgende:
post je tieten, post je hoofd dan kunnen wij oordelen of tie gelijk heef......![]()
quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:48 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
pervers mannetje
maar hij heeft wel gelijk
This Thread Is Worthless Without pics![]()
jaquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:49 schreef -Lay-Z- het volgende:
Is dit weer zo een topic waar iedereen gaat zeuren over de tieten van de TS en foto's ervan, zonder dat deze ook daadwerkelijk gepost gaan worden?
Ze mailt ze gewoon naar cerror, die zet ze online.. simpel zat...quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:49 schreef -Lay-Z- het volgende:
Is dit weer zo een topic waar iedereen gaat zeuren over de tieten van de TS en foto's ervan, zonder dat deze ook daadwerkelijk gepost gaan worden?
waarschijnlijk wel, maar als je nou hard genoeg meezeikt hebben we dit keer misschien wel gelukquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:49 schreef -Lay-Z- het volgende:
zoek ff iets wat derop lijkt hequote:Op maandag 29 augustus 2005 23:47 schreef Janetje het volgende:
[..]
Post ze even.. beslissen wij wel voor je...
laat eens zien dan?quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:47 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Nou mijn msn foto lijkt me overtuigend genoeg...
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |