Rikkert geloof ik nog wel, hij vertelde eerder al dat die met een homo gezoend had. Dat vertel je ook niet zo snel lijkt mijquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:54 schreef Mvnl het volgende:
[..]
* Mvnl vindt het altijd erg doorzichtig als mensen alleen maar verhalen over "een vriend van me" vertellen...![]()
Tanja: "een vriendin van me is zwanger...."quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:55 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja precies!!
Een vriend van me heeft een soa. Wat moet hji doen??
Ze hebben het continue over sex.quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:56 schreef Blue Thunder het volgende:
hebben ze het nou weer over klaarkomen...
1 verschil.. Het Been zit er nu bij.. Vorige keer niet
Vond ie gewoon n stoer verhaal.. maar eigenlijk heeft n vriend van hem dát dan wel weer gedaanquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:56 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
Rikkert geloof ik nog wel, hij vertelde eerder al dat die met een homo gezoend had. Dat vertel je ook niet zo snel lijkt mij
Vergeet de Tababy nietquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:03 schreef BBscanner het volgende:
Nog even resume (andere ideeen welkom:
Ralph= De EX (of Spuitgast) Nathalie = Natte Lie Lieske = Lompe Lieske Tanja = De Buik (of the Junk) Dido = schatje! Joost = de theemuts Linda = De Voice (of de stem allias de Doos) Chantal = Mamma BB Rob = Het been (of Pappa BB alias Kapitein Rob) Ingrid = De Duim (of Duimelot) Roel = De Monnik (Monk) Rikkert = Prikkert Menno = De Kleuterleider
http://forum.fok.nl/topic/744084quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:06 schreef kissa het volgende:
Ik heb sinds gisteren een nieuwe pc en kan geen streams zien....wat moet ik installeren, waar moet ik zijn..
Ik baal als een stekker![]()
wat intens arelex voor je gastquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:06 schreef kissa het volgende:
Ik heb sinds gisteren een nieuwe pc en kan geen streams zien....wat moet ik installeren, waar moet ik zijn..
uhhh..zit windows mediaplayer er wel op?...doe eerst ff windows-update trouwens.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:06 schreef kissa het volgende:
Kan ik me voorstellen dat geouwehoer van Rob komt echt me strot uitquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:09 schreef Falco het volgende:
Dit was echt teveel informatie zonet, Rob:
"Als ik klaar kom dan kom ik echt goed klaar!
Dan spuit ik als..."
Als nog wat ofzo, weet ik veel ik luisterde toen niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |