Ralph= de spuitgast of de EXquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:50 schreef Isabeau het volgende:
Hoe zit het nu met de bijnamen?
Natte Lie = Nathalie
Lompe Lieske = Lieske
De Buik = Tanja
De Monnik = Roel
Het Been = Rob
Nog meer?
Niet in een echt vliegtuig??quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:50 schreef BBscanner het volgende:
"een huisgenootje van Lieske heeft in een vliegsimulator gewipt"
OMG
zullen we Joost maar Josti noemen?quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:50 schreef Isabeau het volgende:
Hoe zit het nu met de bijnamen?
Natte Lie = Nathalie
Lompe Lieske = Lieske
De Buik = Tanja
De Monnik = Roel
Het Been = Rob
Nog meer?
We have a winner! Jostiquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:53 schreef Dynabite het volgende:
zullen we Joost maar Josti noemen?
* Mvnl vindt het altijd erg doorzichtig als mensen alleen maar verhalen over "een vriend van me" vertellen...quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:53 schreef Molluck het volgende:
OMG
Na het verhaal over de vibrators vragen de vrouwen of de mannen ook opblaaspoppen of nepkutten hebben...
Die hebben ze niet, maar Rikkerts vriend had wel een onderarm van rubber (ja, dáárvoor ja) en die waren ze op een hockeytoernooi kwijtgeraakt (je neemt die van jou toch ook altijd mee?) maar die hadden ze later bij iemand in de vriezer teruggevonden
Lieske is überhaupt nogal wereldvreemd met de vreemdste dingen.quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:53 schreef Mvnl het volgende:
Lieske snapt niet zo heel goed wat een rubberen onderarm is...
Mee eens isquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:53 schreef Isabeau het volgende:
Ze hebben het dus binnen & buiten constant over seks. Hou eens op met lullen en doe eens wat!
De Komediantquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:53 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind Joost ook wel De Nar of De Clown
Ja precies!!quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:54 schreef Mvnl het volgende:
[..]
* Mvnl vindt het altijd erg doorzichtig als mensen alleen maar verhalen over "een vriend van me" vertellen...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |