Ik heb liever dat ie aan L. Lieske zit dan aan ingrid hoorquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:07 schreef Molluck het volgende:
"I'm the foot fucking master!"
Voetmassage van Rikkert aan Lieske, blijf van haar af!!!!
Gelukkig hecht ze geen waarde aan eten, dus het was er zo weer af. Tot de weegschaal van de buren opeens 53.4 aangaf, en ze direct opgenomen moest worden in het ziekenhuisquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:08 schreef Isabeau het volgende:
(ze is trouwens 54 kg en toen stond ze op een andere weegschaal en woog ze 55,5 en schrok ze zich dood!!! ja, toen was ze plots van een 'te laag vetpercentage' in een morbide obees veranderd)
Ik ook, zo meuterig netjes ook op punten.quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:05 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind Tanja zo saaaai. Echt.
Doe eens niet zo onaardig tegen Lieske allemaal!quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:08 schreef Isabeau het volgende:
Lieske d'r voetje wordt gemasseerd door Rikkert.
(ze is trouwens 54 kg en toen stond ze op een andere weegschaal en woog ze 55,5 en schrok ze zich dood!!! ja, toen was ze plots van een 'te laag vetpercentage' in een morbide obees veranderd)
quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:08 schreef Isabeau het volgende:
Ze kunnen toch gewoon een thuisbevalling daar doen? Een verloskundige het huis in lijkt me makkelijker dan haar eruit.quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:09 schreef Dr_Greene het volgende:
[..]
Volgens mij gaat ze poliklinisch in het ziekenhuis bevallen...
...of ze moeten de geheime kamer als verloskamer inrichten.
NEE! Je meeeeeeeeeeeeeent het?! dat is echt zo intens not relaxtomundo, 1,5 kilo meer, vre-se-lijk zo niet hulde !quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:08 schreef Isabeau het volgende:
tsja.. wat verwacht je van iemand die na anderhalve maand per ongeluk zwanger raakt... (en dan ook nog eerst denkt dat ze ziek is.....). Iemand die in de westerse wereld in de21e eeuw nog zwanger raakt terwijl ze dat niet wil is imho nou eenmaal dommer dan het achterend van een varken....quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:10 schreef milagro het volgende:
[..]
Ik ook, zo meuterig netjes ook op punten.
En dan met dat roken weer helemaal niet.
En ze weer is irritant inconsequent en egoistisch wat betreft roken
"ik rook er maar drie, hooguit 4 per dag"
en dan "ik hoop niet dat ze dit allemaal uitzenden, dan ziet heel Nederland hoeveel ik rook"
"ik zou het hypocriet van mezelf vinden als ik hier nu opeens niet zou roken, terwijl ik dat thuis gewoon wel deed al die maanden van zwangerschap"
Daar gaat het niet om, muts, jouw hypocrisie of het gebrek daaraan , OMFG!! het gaat om je kindje.
Ik denk dat Rob het kindje gewoon gaat halen, dan kijk hij tussen haar benen door "ja, je hebt tien centimeter ontsluiting, begin maar met persen!"quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:10 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Ze kunnen toch gewoon een thuisbevalling daar doen? Een verloskundige het huis in lijkt me makkelijker dan haar eruit.
Ik denk dat ze gewoon een medebewoner aan het handje er doorheen moeten leiden:quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:10 schreef Jojogirl het volgende:
Ze kunnen toch gewoon een thuisbevalling daar doen? Een verloskundige het huis in lijkt me makkelijker dan haar eruit.
"Het beentje zit dubbel gevouwen? dan schroef je dat toch gewoon af?"...zoiets?quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:12 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ik denk dat Rob het kindje gewoon gaat halen, dan kijk hij tussen haar benen door "ja, je hebt tien centimeter ontsluiting, begin maar met persen!"
quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:12 schreef eborn het volgende:
[..]
Ik denk dat ze gewoon een medebewoner aan het handje er doorheen moeten leiden:
"Tanja, ik denk dat het een keizersnede wordt. Rob, hou jij haar hand vast. Joost, hou je mond. Roel, pak jij een mes uit de keukenla."
Rob: "Tanja, het spijt me om het te moeten zeggen, maar je hebt een gedrocht met twee benen"quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:13 schreef teamlead het volgende:
"Het beentje zit dubbel gevouwen? dan schroef je dat toch gewoon af?"...zoiets?![]()
Rob: "als we snel amputeren heeft hij nog kans op een normaal leven"quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:14 schreef eborn het volgende:
[..]
Rob: "Tanja, het spijt me om het te moeten zeggen, maar je hebt een gedrocht met twee benen"
nee-heee, Tanja wist gewoon heel goed wanneer ze wel en niet zwanger kon wordenquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:12 schreef teamlead het volgende:
[..]
tsja.. wat verwacht je van iemand die na anderhalve maand per ongeluk zwanger raakt... (en dan ook nog eerst denkt dat ze ziek is.....). Iemand die in de westerse wereld in de21e eeuw nog zwanger raakt terwijl ze dat niet wil is imho nou eenmaal dommer dan het achterend van een varken....
nou, dat hoeft niet persé natuurlijk, maar dat verhaal van haar is gewoon een lulverhaal.quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:12 schreef teamlead het volgende:
[..]
tsja.. wat verwacht je van iemand die na anderhalve maand per ongeluk zwanger raakt... (en dan ook nog eerst denkt dat ze ziek is.....). Iemand die in de westerse wereld in de21e eeuw nog zwanger raakt terwijl ze dat niet wil is imho nou eenmaal dommer dan het achterend van een varken....
Dat systeem werkt goed.... ALS je kunt rekenenquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
nee-heee, Tanja wist gewoon heel goed wanneer ze wel en niet zwanger kon wordenEcht waar! Heeft ze zelf gezegd en je ziet hoe goed dát heeft gewerkt
dus op zich redelijk knap van dr .....quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:16 schreef teamlead het volgende:
[..]
Dat systeem werkt goed.... ALS je kunt rekenen
Rob: "Hij mag mijn baby-been wel lenen, dat gebruik ik toch niet. Zat in het benenpakket "quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:15 schreef teamlead het volgende:
Rob: "als we snel amputeren heeft hij nog kans op een normaal leven"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |