Leuk voor zijn dochter ook om even te wetenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:09 schreef Falco het volgende:
Dit was echt teveel informatie zonet, Rob:
"Als ik klaar kom dan kom ik echt goed klaar!
Dan spuit ik als..."
Als nog wat ofzo, weet ik veel ik luisterde toen niet meer.
dat was al een tijdje aan de gang,quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:11 schreef Isabeau het volgende:
Lieske masseert Rikkert in het bubbelbad!
Ook bedankt!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:09 schreef Dynabite het volgende:
[..]
uhhh..zit windows mediaplayer er wel op?...doe eerst ff windows-update trouwens.
Alsof hij dat nog nooit gezien heeftquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:18 schreef Dr_Greene het volgende:
Zie Natte lie denken:" Ralph rot op, dan kan mijn bovenstukje af!!"
Bovenstukje af in bijzijn Ralph is lullug voor vriendje!!!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:19 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Alsof hij dat nog nooit gezien heeft![]()
Ja GVD, wilde ook nog wel ff naar Nattelie haar emoties kijkenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:24 schreef Dr_Greene het volgende:
Shit!! Zappen ze weer weg!
ook al heeeeeel oud verhaalquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:26 schreef KRIBBET het volgende:
Smiley??
ik weet het niet hoor; heb je die vlekken in d'r nek gezien toen die Ralph het huis in kwam. Dat verraadt toch een bepaalde reactie op iets..quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:19 schreef APK het volgende:
Kom op, dit zijn acteurs, kan niet anders.
Ja, spanning of ze door de test voor C-Actrice komt.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:28 schreef zeeuws jongetje het volgende:
[..]
ik weet het niet hoor; heb je die vlekken in d'r nek gezien toen die Ralph het huis in kwam. Dat verraadt toch een bepaalde reactie op iets..
Er zit een Joost in het BB huis en Nathalie heeft een vriend thuis die ook Joost heet.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:31 schreef Coos het volgende:
Wie is Joost??
Plus een ex in het huis??quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Er zit een Joost in het BB huis en Nathalie heeft een vriend thuis die ook Joost heet.
Net zo'n type als die ex-politieman uit de vorige BB.quote:
Nee, Rob komt het even verpesten!!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:35 schreef ks_choice het volgende:
Dido en Joost met kussen tussen de benen, in hun eigen fantasiewereldje.
Laat je gaan, joh! Kan jullie het schelen!
WTF is angela?????quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:36 schreef agRESSIV-e het volgende:
angela is echt een goor wijf!
komt voor in joost en dido's verhaalquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:37 schreef BBscanner het volgende:
[..]
WTF is angela?????
Je bedoelt zeker Tatoo Linda
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:39 schreef Maurisico het volgende:
Rob denkt: die joost is een halve poot, net wat ik nodig heb![]()
Schandalig.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:40 schreef scanman01 het volgende:
Zien jullie hoe de regie te werk gaat in de badkamer net... onvoorstelbaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |