O, fijn dat ik het nu ook weet. Als je maar van te voren begint met melden dat je reactie 'aso' is mag je alles zeggen.quote:
Josjequote:Op zondag 11 september 2005 15:08 schreef LadyDana het volgende:
Mijn pop heette Josje nog steeds trouwens
Ik had m vernoemd naar een jochie dat naast me lag in het ziekenhuis toen ik 4 jaar was ofzo.
en jij leert je kinderen reacties van anderen zo simplificeren dat het in hun eigen denkbeeld valt? Whoohoo.quote:Op zondag 11 september 2005 15:02 schreef Icaä het volgende:
[..]
O, fijn dat ik het nu ook weet. Als je maar van te voren begint met melden dat je reactie 'aso' is mag je alles zeggen.
Is dat wat jij jóuw kind gaat leren?
![]()
zou je leuke situaties mee kunnen krijgen:quote:Op zondag 11 september 2005 10:06 schreef S-A-I-N-T het volgende:
Dus als ze speelt is het betalen op de pot, betalen bouwen, betalen mee.
Duidelijk, die gaat later economie studerenquote:Op zondag 11 september 2005 17:37 schreef daniman het volgende:
zou je leuke situaties mee kunnen krijgen:
> Hoe heet je pop?
X Betalen!
> Huh? Ik hoef je pop niet, ik wil gewoon weten hoe die heet...
X Betalen!
> hm ok, hier heb je een euro. Zeg eens, hoe heet die pop van je?
X Betalen!
Ik ken een meisje dat Titi heetquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:33 schreef ChrisJX het volgende:
Een meisje bij mij uit de straat had een klein knuffeltje in de vorm van een konijn dat haar ouders 'Bunny' noemden (logisch). Maar nee, het beest moest en zou 'Tietie' heten
Ik neem aan dat er nog veel meer van dergelijke voorbeelden zijn en dit leek me wel het ideale forum ervoor
Patje heet inmiddels Popje.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:32 schreef MaLo het volgende:
Mijn dochtertje heeft Po van de Teletubbies en die noemt ze... Lala
Verder een blauw tuttelpopje dat Patje genoemd wordt.
Ik heb mijn knuffel ook nog steeds hoor. Ligt gezellig nog in bedquote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:34 schreef MissBliss het volgende:
De knuffel van mn zus heette "Bie"
En ze heeft hem tot haar 18e gehad ofzo... écht!
Bie is vermoord door haar vriend.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb mijn knuffel ook nog steeds hoor. Ligt gezellig nog in bedEn zolang mijn levende teddybeer naast me er niet over klaagt, blijft ie er lekker liggen.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:57 schreef anneja het volgende:
[..]
Pop met een piemel? (of, in de woorden van jongste, een poemiehihihihihihihi ja, heel leuk, haal je handje nu maar weer uit je luier, knul )
Myrthe's knuffel heet ook Bie. Het is een lieveheersbeestje, en ze kon toen alleen het woord Die zeggen, maar bedacht toen dat het lieveheersbeestje dan maar Bie moest zijn. Eerst snapten we niet wat ze bedoelde maar na veel wijzen en heel duidelijk Bie zeggen in plaats van Die was het ons duidelijk, dat was Bie (wij noemden het gewoon haar knuffel). Inmiddels heeft ze Bie en 'Tee Bie' (twee Bie, de reserveknuffel dus). Net zoiets als Pais en Nog een Pais.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:34 schreef MissBliss het volgende:
De knuffel van mn zus heette "Bie"
En ze heeft hem tot haar 18e gehad ofzo... écht!
Was hij jaloers?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:55 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Bie is vermoord door haar vriend.
Nee, het was meer dat Bie een goor, stinkend vodje geworden was.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |