abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 16 februari 2007 @ 18:26:19 #101
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_46375134
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 18:20 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Nee, het was meer dat Bie een goor, stinkend vodje geworden was.
Oooh. Ja, begrijpelijk. Maar Sylvester ziet er nog heel goed uit voor een knuffel van 15 jaar of ouder
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  vrijdag 16 februari 2007 @ 20:48:45 #102
103793 kozakken
Living the life
pi_46380018
Oudste heeft een oranje knuffelvis die mee moet slapen (en soms ook niet ) met de briljante naam:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_46380665
Djulian heeft een knuffel van Cars, die rode auto. Hij noemt hem piekeniek Hoe hij daar aan komt geen idee, maar Piekeniek moet overal en altijd mee.
pi_46391879
Ik had een lapje genaamd Boets Het daarvan afgeleide werkwoord "boetsen" wordt binnen mijn familie nog steeds gebruikt

En ik had een geel konijn dat ik Tony genoemd heb
Falling feels like flying
Until you hit the ground...
Last.fm Twitter
  zaterdag 17 februari 2007 @ 10:05:36 #105
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_46392025
Hebbie even??

Teigers in volgorde van binnenkomst:
1. MamaTeiger
2. BabyTeiger
3. NieuweTeiger
4. PapaTeiger
5. TeigerInZijnRegenjas
6. TeigerDoekkie

Verder nog
7. OuweBambi
8. NieuweBambi
9. KoetjeBoe
10. Kiki
11. ZachteKiki

En het hele zooitje slaapt dus in haar bed, en o wee als er 1 mist...
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_46392212
Ik heb een klein wit zeehondje: 'Klitje'. Maar het ding heeft absoluut geen vacht of haren....
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_46392812
Leuk topic!

Mijn slaapknuffel (sinds mn geboorte en heb ik nog steeds...) heet Witje (een wit poesje met bruine staart en oren) en toen mn zusje nog jonger was (en niet goed kon praten) wilde ze haar knuffelvarkentje ook 'Witje' noemen, maar omdat ze nog niet zo goed kon praten werd dat Bietjes. De echte Bietjes is een keer kwijtgeraakt. Daarna heb ik ergens 3 iets kleinere dezelfde varkentjes gevonden. Die heten nu ook allemaal 'Bietjes' of soms 'Babybietjes'.

Ik had nog een stapel knuffels (liggen nu op de kast)
Beerebeer (een oranje beer),
Poenkie (een soort lapjes muis achtig ding) de naam Poenkie kwam door zn neus, een los bolletje dat zo heen en weer gaat (de connectie?? Ik weet alleen nog dat ik hem zo ooit heb genoemd vanwege zn poenkie neus).
Verder nog een beertje pippeloentje die ik altijd 'Bolke' noem(de).
En dan een grote witte beer die heet 'Natusan'. (heb hem vroeger ook ooit eens helemaal volgesmeerd met babyzalf incl mn eigen haren (wat ik 'zaffe' noemde) van Natusan.. Heeft mama een eeuw gekost om het weer schoon te krijgen)
Dat was de vaste crew. Die gingen altijd allemaal mee in mn poppewagentje enzo. En ze sliepen gezellig bij me in bed. En gezamelijk noemde ik ze altijd 'de jonges' terwijl ik daarnaast stevig volhield dat het wel allemaal meisjes waren. Maar 'de jonges' moesten dan overal mee naar toe enzo..
pi_46393065
Ik had een aapje dat Amarins heette. En een pop met de naam Grote Pop.
pi_46398803
Mijn knuffelkonijntje die ik 31 jaar geleden van mijn opa en oma had gekregen heet Pie. Inmiddels is hij in beslag genomen door dochterlief, zo is Pie van moeder op dochter gegaan .
pi_46398849
Muis noemde ik mijn muis
Extremistisch gematigd.
pi_46433043
Mijn beer heet Smufley.
Geen idee hoe ik aan de naam kwam, maar ik weet nog heel goed dat ik dacht, je gaat Smufley heten.
Kreeg haar ( ja, tis een meisje) toen ik een was. Heb haar Smufley genoemd toen ik, denk ik, 4 of 5 was.
  zondag 18 februari 2007 @ 18:14:44 #112
81237 releaze
best of both worlds
pi_46433270
quote:
Op zondag 18 februari 2007 18:04 schreef Cici het volgende:
Mijn beer heet Smufley.
Geen idee hoe ik aan de naam kwam, maar ik weet nog heel goed dat ik dacht, je gaat Smufley heten.
Kreeg haar ( ja, tis een meisje) toen ik een was. Heb haar Smufley genoemd toen ik, denk ik, 4 of 5 was.
Doet me denken aan een pop die mijn zus en ik ooit kregen, een hele grote pop. Hij kwam uit een plastic zak met allerlei andere knuffels. Jaaa, zeg mn zusje, we noemen hem Ribi! En m'n moeder stond echt zo te kijken Wat bleek, we hadden die pop ooit al weleens eerder gehad, maar er niet naar omgekeken, dus m'n moeder had hem in die zak gestopt. We waren hem ook alweer straal vergeten, maar wat bleek, toen we hem voor de eerste keer hadden gekregen hadden we hem OOK Ribi genoemd Was wel geinig.
pi_46434159
ik had een grote gele beer ( die vaak zowat bruin was omdat hij niet in de wasmachine mocht van mij. Ik was er altijd heilig van overtuigd dat ik een andere terugkreeg, want hij rook naar zeep ) die geeltje heette, dat was ongetwijfeld een creatie van mn ouders

en een konijntje dat eegje heette, ik dacht dat het een egel was, waarom niet een egel met flaporen
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  zondag 18 februari 2007 @ 20:25:57 #114
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_46437062
quinty noemt mijn buurmeisje al haar poppen knuffels en beren
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  zondag 18 februari 2007 @ 20:27:45 #115
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_46437140
Pop van een familielid van mij heette macaroni.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_46479040
Ik heb/had een popje gekregen toen ik werd geboren en die heet poppie.
Poppie was mijn favoriet vanaf t moment dat ik haar kreeg. Na een jaar was dat ding helemaal kapot en vies dus de gene van wie ik hem gekregen had had een nieuwe gemaakt en voor mijn 1e verjaardag gegeven.
Maar die wilde ik niet, die is nog vrijwel intact, nja je merkt dat ie 20 jaar oud is
Die heet trouwens andere poppie
De eerste Poppie das alleen nog een stukje lijf waar de gaten inzitten

Verder heb ik een pop die Simone heet, was volgens mij de naam wat op t labeltje stond.
En ik heb ook nog een pop die Bente heet. Die had ik zo genoemd omdat ze sproeten en blond haar had, net als de dochter van mijn moeders beste vriendin, die dus Bente heet
pi_46483249
Mijn knuffelbeer heette zuurkoolbeer, vanwege de piekerige witte vacht die op zuurkoolstamppot leek
  dinsdag 20 februari 2007 @ 10:36:05 #118
593 sjak
Juffie Bloem
pi_46483391
Wij noemen de knuffels die Jetske krijgt naar de mensen die ze geven, zo hebben we een charlie (van charlotte) een odje en een hele grote Beert (van Geert ) ben benieuwd of ze die namen gaat overnemen.
Lekker douchen!
  dinsdag 20 februari 2007 @ 11:03:27 #119
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_46483953
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 10:17 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Ik heb een klein wit zeehondje: 'Klitje'. Maar het ding heeft absoluut geen vacht of haren....
Klitje Mijn kleine witte zeehondje heet heel toepasselijk 'zeehondje'

Heel vroeger had ik een knuffel papagaai en die heette Lorre
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
pi_46484219
Ik heb een egeltje die heet hopje.
Geen idee waarom.
  dinsdag 20 februari 2007 @ 20:22:45 #121
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_46502221
Mijn broer had trouwens een platte hond, die heette Sinaasappel!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_46512162
Ik kende iemand (een hele tijd geleden) die had zijn konijn mietje genoemd.
Niemand had het lef om hem te vertellen
Het spijt me echt hoor
  maandag 26 februari 2007 @ 21:04:35 #123
83128 Sandertje21
Ben er even niet.
pi_46709506
Ik ken een vis die Smegma heet.
.
..
...
....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo