van mij?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:49 schreef ondeugend het volgende:
Baggerreply... ik had je sterker gehoopt.
Wat doe jij zo wakker om deze tijd ?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:54 schreef Patrick281 het volgende:
Wie heeft het anders als ondertitel.![]()
Stiekem ben je gewoon bezorgd om mij.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:07 schreef Patrick281 het volgende:
Stress = honger, en ik lag in bed en moest toch even checken of de winst al binnen was.
![]()
![]()
Het leven is te kort om te slapenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:09 schreef ondeugend het volgende:
Stiekem ben je gewoon bezorgd om mij.
Kom... gaan we slapen ?
Hahahaha VETklep !quote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:12 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Het leven is te kort om te slapen![]()
zeker in jouw positie
, en verder kom ik net weer boven met toastjes zalmsalade, tomaat en franse kaas.
![]()
Maar gisteren zou ik het eraf sporten.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:13 schreef ondeugend het volgende:
Hahahaha VETklep !
Vroeger ging je ook gewoon door, het hele gebeuren heeft je wel veranderd.quote:Ik neem het risico... weltrusten.![]()
dat lijkt me logisch jaquote:Op woensdag 31 augustus 2005 09:50 schreef Patrick281 het volgende:
Ik denk dat ze niet meer reageert.![]()
Is dat dat ene van dat bedrijf dat iets met staal etc doet, want dan ben ik collega!!quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:40 schreef Patrick281 het volgende:
Nee!We zouden nog een gebakkie doen bij Dudok.
![]()
Ze wassen ook geld wit zoals in de bouw, dus misschien heeft het cafe met het 1 na lekkerste gebak van Nederland een gemeenschappelijk management.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:26 schreef Namoh het volgende:
Is dat dat ene van dat bedrijf dat iets met staal etc doet, want dan ben ik collega!!
quote:
Pssssssst je kan hem gewoon stelen hoor...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:33 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
alleen erf ik dan niet je avatar![]()
quote:Op donderdag 1 september 2005 00:19 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Pssssssst je kan hem gewoon stelen hoor...
Hadden we een date afgesproken dan ?quote:Op donderdag 1 september 2005 00:29 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
![]()
daar doe ik niet aan![]()
gaat onze date nog wel door ?![]()
Ze is er nogquote:Op donderdag 1 september 2005 01:29 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Hadden we een date afgesproken dan ?
Natuurlijk.... je komt zo maar niet van me af.quote:Op donderdag 1 september 2005 01:36 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ze is er nog![]()
Het lot aan het tarten zie ik.............I like it![]()
ja en je gaat me niet vertellen dat je het vergeten bent hequote:Op donderdag 1 september 2005 01:29 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Hadden we een date afgesproken dan ?
Ik doe mijn best, al lijkt het gebakkie onverwoestbaar.quote:Op donderdag 1 september 2005 09:41 schreef Patrick281 het volgende:
Zeg, je gaat wel voordat'die Alto versleten is heH?![]()
Wat jij doet moet je zelf weten, maar op die auto dat hok moet je zuinig zijn.quote:Op donderdag 1 september 2005 12:25 schreef ondeugend het volgende:
Ik doe mijn best, al lijkt het gebakkie onverwoestbaar.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |