Het vereiste dat postings niet tegen de Nederlandse wet in mogen gaan is geschrapt.quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:56 schreef werty het volgende:
welke wijziging is er geweest in de huisregels dan?
Ik snap m. Rally heeeel errug bedankt enzoquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:05 schreef frederik het volgende:
[..]
Het vereiste dat postings niet tegen de Nederlandse wet in mogen gaan is geschrapt.
Tegenwoordig zijn de (F)A's rechter wanneer de vraag er ligt of er een posting door mag gaan
Dat hoop ik uiteraard ook.quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:59 schreef WaSTeiL het volgende:
We zullen je wel missen, maar je blijft hopelijk wel actief binnen WGR!
Voor een jurist een onbegrijpbare keuzequote:Op maandag 29 augustus 2005 22:05 schreef frederik het volgende:
[..]
Het vereiste dat postings niet tegen de Nederlandse wet in mogen gaan is geschrapt.
Tegenwoordig zijn de (F)A's rechter wanneer de vraag er ligt of er een posting door mag gaan
Ik begrijp de keuze ook niet, wat willen ze ermee bereiken?quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:02 schreef The_Duce het volgende:
[..]
Voor een jurist een onbegrijpbare keuze![]()
Eens is,quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 03:32 schreef StefanP het volgende:
Jammer, je bent echt een van de betere mods op Fok. Veel plezier straks als user
Natuurlijk wordt zon onnozele bepaling geschrapt. Is het niet vanzelfsprekend dat Fok niet gebruikt mag worden als medium voor het plegen van strafbare feiten? Natuurlijk mag een posting geen strafbaar feit opleveren.quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:05 schreef frederik het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |