Dan haat jij driekwart Nederland en een nog groter deel van de fokkersquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:23 schreef Jett het volgende:
[..]
nee ik haat mensen die lelijk zijn en zich lekker voelen.
daarom probeer ik mensen ook en minderwaardigheids complex aan te pratenquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:24 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dan haat jij driekwart Nederland en een nog groter deel van de fokkers(inclusief mij waarschijnlijk
)
Jett haat wel veel dingen.quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:24 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dan haat jij driekwart Nederland en een nog groter deel van de fokkers(inclusief mij waarschijnlijk
)
Ik wel dan? Ik zei 't alleen maarquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:24 schreef tonks het volgende:
[..]
Jij ook. maar ik deel niet heel mijn leven op fok
.
Maar toch houd ik wel een beetje van je michaelquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik wel dan? Ik zei 't alleen maar.
Fuck it, volgende onderwerp graag.
ach ja, je kan niet altijd perfect zijn.quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:25 schreef Eix het volgende:
[..]
Jett haat wel veel dingen.
T is groot eng blauw en geel...![]()
quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:27 schreef tonks het volgende:
[..]
Maar toch houd ik wel een beetje van je michael
quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:27 schreef Jett het volgende:
[..]
ach ja, je kan niet altijd perfect zijn.
en het komt door mensen als JOU dat ik treinen eng vind
fuckin fags fuckin eachother in the fuckin toilet
back off biatch he;s minequote:Op maandag 29 augustus 2005 22:27 schreef tonks het volgende:
[..]
Maar toch houd ik wel een beetje van je michael
Het lukt je bij bepaalde mensen dan ook aardig (je zal daar wel veel ervaring mee hebbenquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:25 schreef Jett het volgende:
[..]
daarom probeer ik mensen ook en minderwaardigheids complex aan te praten
Schat, dan pak je toch de sprinter trein. Sommige daarvan hebben geen toilet.quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:27 schreef Jett het volgende:
[..]
ach ja, je kan niet altijd perfect zijn.
en het komt door mensen als JOU dat ik treinen eng vind
fuckin fags fuckin eachother in the fuckin toilet
JA jij weet ondertussen wel welke treinen wel of geen toilet hebbenquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:28 schreef Eix het volgende:
[..]
Schat, dan pak je toch de sprinter trein. Sommige daarvan hebben geen toilet.![]()
quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:29 schreef Jett het volgende:
[..]
JA jij weet ondertussen wel welke treinen wel of geen toilet hebben
fuckin fag
hoezo aan mij? ik ga niet met de trein.quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:33 schreef Eix het volgende:
[..]
Er zijn wel gezelligere plekjes dan een ondergezeken pot van de wc. Die laat ik voor jou over.![]()
Je ging toch in Utrecht studeren ofzoiets? Dan moet je wel met de trein gaan.quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:34 schreef Jett het volgende:
[..]
hoezo aan mij? ik ga niet met de trein.
Tot ziensch beste Fok!negertquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Whehe Jett, we zijn keihard, we gingen te vurr.
Chriz2k en Gizmore, bedankt voor het toeschouwer spelen.
Imber en Eix, thanks for beging worthless.
En tonks, ik hou van je![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |