Je moeder heeft een lul op d'r voorhoofd en je vader een wegwerpkut. Dus stil jij.quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:14 schreef tonks het volgende:
[..]
Wat doe je met jett met de snor dan
oke nog 1x voor de speciale kindertjesquote:
Die ene 'bling' was een ouwe, ik plaats d'r zo nog wel wat lieverdquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:15 schreef Eix het volgende:
Oh, en Ruffryder... Loser, wel snel je eigen foto's in je fotoboek deleten.
Votloak.
snor?quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:14 schreef tonks het volgende:
[..]
Wat doe je met jett met de snor dan
Spelbrekerquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:16 schreef Pool het volgende:
Het plaatsen van een userfoto uit het fotoboek is op zich niet altijd verboden, maar op grond daarvan gaan bashen, dat mag dan weer niet... Topic opschonenderwijs. .
Je mag niet over dingen praten die je niet hebtquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je moeder heeft een lul op d'r voorhoofd en je vader een wegwerpkut. Dus stil jij.
Sterke one-liners manquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:17 schreef tonks het volgende:
[..]
Je mag niet over dingen praten die je niet hebt
Die ene bling werd hier gepost, en voor mijn part kwam ie uit t jaar toebak tis wel typisch dat je m nu net delete.quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Die ene 'bling' was een ouwe, ik plaats d'r zo nog wel wat lieverd.
volg het voorbeeldquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:18 schreef Eix het volgende:
[..]
Die ene bling werd hier gepost, en voor mijn part kwam ie uit t jaar toebak tis wel typisch dat je m nu net delete.![]()
Zeikwijf. Gewoon stil jij man, roze-petjes-dragende homofiel feestvarkenquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:18 schreef Eix het volgende:
[..]
Die ene bling werd hier gepost, en voor mijn part kwam ie uit t jaar toebak tis wel typisch dat je m nu net delete.![]()
echt dom jij. wat ik bedoel isquote:
Net zo sterk als het materiaal waarvan je moeder's kunstgebit gemaakt is?quote:
quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:21 schreef Jett het volgende:
[..]
echt dom jij. wat ik bedoel is
VOLG zijn voorbeeld, VERWIJDER jou foto's
quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:21 schreef Jett het volgende:
[..]
echt dom jij. wat ik bedoel is
VOLG zijn voorbeeld, VERWIJDER jou foto's
Moet ik me nu geïntimideerd voelen of wat?quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zeikwijf. Gewoon stil jij man, roze-petjes-dragende homofiel feestvarken.
De spijkers op je papa's grafkist, die zijn pas sterkquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Net zo sterk als het materiaal waarvan je moeder's kunstgebit gemaakt is?
Ja, dá's pas sterk.
nee ik haat mensen die lelijk zijn en zich lekker voelen.quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:22 schreef Gizmore het volgende:
[..]Jett, je zou het juist moeten waarderen dat hij zichzelf eindelijk heeft geaccepteerd zoals ie is
![]()
Doe wat je ermee wiltquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:22 schreef Eix het volgende:
[..]
Moet ik me nu geïntimideerd voelen of wat?
Jij hebt d'r immers ervaring mee hè, da's waarquote:En bij mij weten kunnen zeikwijven geen homo's zijn...![]()
Je kan te ver gaan.quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:22 schreef tonks het volgende:
[..]
De spijkers op je papa's grafkist, die zijn pas sterk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |