Je moeder heeft een lul op d'r voorhoofd en je vader een wegwerpkut. Dus stil jij.quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:14 schreef tonks het volgende:
[..]
Wat doe je met jett met de snor dan
oke nog 1x voor de speciale kindertjesquote:
Die ene 'bling' was een ouwe, ik plaats d'r zo nog wel wat lieverdquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:15 schreef Eix het volgende:
Oh, en Ruffryder... Loser, wel snel je eigen foto's in je fotoboek deleten.
Votloak.
snor?quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:14 schreef tonks het volgende:
[..]
Wat doe je met jett met de snor dan
Spelbrekerquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:16 schreef Pool het volgende:
Het plaatsen van een userfoto uit het fotoboek is op zich niet altijd verboden, maar op grond daarvan gaan bashen, dat mag dan weer niet... Topic opschonenderwijs. .
Je mag niet over dingen praten die je niet hebtquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je moeder heeft een lul op d'r voorhoofd en je vader een wegwerpkut. Dus stil jij.
Sterke one-liners manquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:17 schreef tonks het volgende:
[..]
Je mag niet over dingen praten die je niet hebt
Die ene bling werd hier gepost, en voor mijn part kwam ie uit t jaar toebak tis wel typisch dat je m nu net delete.quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Die ene 'bling' was een ouwe, ik plaats d'r zo nog wel wat lieverd.
volg het voorbeeldquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:18 schreef Eix het volgende:
[..]
Die ene bling werd hier gepost, en voor mijn part kwam ie uit t jaar toebak tis wel typisch dat je m nu net delete.![]()
Zeikwijf. Gewoon stil jij man, roze-petjes-dragende homofiel feestvarkenquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:18 schreef Eix het volgende:
[..]
Die ene bling werd hier gepost, en voor mijn part kwam ie uit t jaar toebak tis wel typisch dat je m nu net delete.![]()
echt dom jij. wat ik bedoel isquote:
Net zo sterk als het materiaal waarvan je moeder's kunstgebit gemaakt is?quote:
quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:21 schreef Jett het volgende:
[..]
echt dom jij. wat ik bedoel is
VOLG zijn voorbeeld, VERWIJDER jou foto's
quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:21 schreef Jett het volgende:
[..]
echt dom jij. wat ik bedoel is
VOLG zijn voorbeeld, VERWIJDER jou foto's
Moet ik me nu geïntimideerd voelen of wat?quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zeikwijf. Gewoon stil jij man, roze-petjes-dragende homofiel feestvarken.
De spijkers op je papa's grafkist, die zijn pas sterkquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Net zo sterk als het materiaal waarvan je moeder's kunstgebit gemaakt is?
Ja, dá's pas sterk.
nee ik haat mensen die lelijk zijn en zich lekker voelen.quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:22 schreef Gizmore het volgende:
[..]Jett, je zou het juist moeten waarderen dat hij zichzelf eindelijk heeft geaccepteerd zoals ie is
![]()
Doe wat je ermee wiltquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:22 schreef Eix het volgende:
[..]
Moet ik me nu geïntimideerd voelen of wat?
Jij hebt d'r immers ervaring mee hè, da's waarquote:En bij mij weten kunnen zeikwijven geen homo's zijn...![]()
Je kan te ver gaan.quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:22 schreef tonks het volgende:
[..]
De spijkers op je papa's grafkist, die zijn pas sterk
Dan haat jij driekwart Nederland en een nog groter deel van de fokkersquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:23 schreef Jett het volgende:
[..]
nee ik haat mensen die lelijk zijn en zich lekker voelen.
daarom probeer ik mensen ook en minderwaardigheids complex aan te pratenquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:24 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dan haat jij driekwart Nederland en een nog groter deel van de fokkers(inclusief mij waarschijnlijk
)
Jett haat wel veel dingen.quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:24 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dan haat jij driekwart Nederland en een nog groter deel van de fokkers(inclusief mij waarschijnlijk
)
Ik wel dan? Ik zei 't alleen maarquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:24 schreef tonks het volgende:
[..]
Jij ook. maar ik deel niet heel mijn leven op fok
.
Maar toch houd ik wel een beetje van je michaelquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik wel dan? Ik zei 't alleen maar.
Fuck it, volgende onderwerp graag.
ach ja, je kan niet altijd perfect zijn.quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:25 schreef Eix het volgende:
[..]
Jett haat wel veel dingen.
T is groot eng blauw en geel...![]()
quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:27 schreef tonks het volgende:
[..]
Maar toch houd ik wel een beetje van je michael
quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:27 schreef Jett het volgende:
[..]
ach ja, je kan niet altijd perfect zijn.
en het komt door mensen als JOU dat ik treinen eng vind
fuckin fags fuckin eachother in the fuckin toilet
back off biatch he;s minequote:Op maandag 29 augustus 2005 22:27 schreef tonks het volgende:
[..]
Maar toch houd ik wel een beetje van je michael
Het lukt je bij bepaalde mensen dan ook aardig (je zal daar wel veel ervaring mee hebbenquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:25 schreef Jett het volgende:
[..]
daarom probeer ik mensen ook en minderwaardigheids complex aan te praten
Schat, dan pak je toch de sprinter trein. Sommige daarvan hebben geen toilet.quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:27 schreef Jett het volgende:
[..]
ach ja, je kan niet altijd perfect zijn.
en het komt door mensen als JOU dat ik treinen eng vind
fuckin fags fuckin eachother in the fuckin toilet
JA jij weet ondertussen wel welke treinen wel of geen toilet hebbenquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:28 schreef Eix het volgende:
[..]
Schat, dan pak je toch de sprinter trein. Sommige daarvan hebben geen toilet.![]()
quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:29 schreef Jett het volgende:
[..]
JA jij weet ondertussen wel welke treinen wel of geen toilet hebben
fuckin fag
hoezo aan mij? ik ga niet met de trein.quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:33 schreef Eix het volgende:
[..]
Er zijn wel gezelligere plekjes dan een ondergezeken pot van de wc. Die laat ik voor jou over.![]()
Je ging toch in Utrecht studeren ofzoiets? Dan moet je wel met de trein gaan.quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:34 schreef Jett het volgende:
[..]
hoezo aan mij? ik ga niet met de trein.
Tot ziensch beste Fok!negertquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Whehe Jett, we zijn keihard, we gingen te vurr.
Chriz2k en Gizmore, bedankt voor het toeschouwer spelen.
Imber en Eix, thanks for beging worthless.
En tonks, ik hou van je![]()
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |