Talpa ook met hun aankondiging van Café de Sport tijdens de laatste minuutquote:
Stem je mij weg?quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:51 schreef Darklight het volgende:
SCH, donder eens op loser
quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:53 schreef Oldbie het volgende:
Wat is sjonnie toch een sukkeltje
Ben wel blij dat oermens Douwe zijn kunsten nog mag laten zien. Margriet mag van mij ook wel een tweede kans krijgen.
Volgens mij is Elsje de Klaar van 2005Wat een pokkewijf
inderdaad...quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:53 schreef TheGHunter het volgende:
[..]
Daar snappen ze t ook nooit helemaal, duh
Ik schrik er weer vanquote:Op maandag 29 augustus 2005 21:56 schreef TheGHunter het volgende:
[..]
[afbeelding]
enige fatsoenlijke google plaatje
je bent eindelijk bekeerd?quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:59 schreef ItaloDancer het volgende:
Hele leuke uitzending![]()
Het is de eerste keer dat ik ER van begin tot eind ga volgen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:58 schreef Darklight het volgende:
Wat ben je nou zielig aan het doen, homo'tje
Same here, ik heb het 2 seizoenen geleden wel gevolgd maar niet vanaf het begin. Nu dus welquote:Op maandag 29 augustus 2005 21:59 schreef ItaloDancer het volgende:
Hele leuke uitzending![]()
Het is de eerste keer dat ik ER van begin tot eind ga volgen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet verwacht![]()
.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
Ik kon vorig seizoen alleen het begin zienquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:02 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Same here, ik heb het 2 seizoenen geleden wel gevolgd maar niet vanaf het begin. Nu dus wel![]()
Agree!!quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:03 schreef Bluezz het volgende:
Ja, ik kijk ook nooit alles, maar nu wel
En dit is faaaaaaaaar more leuker dan BB![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |