Ja daar verbaas ik me ook altijd over. Maar misschien wordt ie wel verkeerd in beeld gebracht en is het in werkelijkheid een hele gevoelige jongen.quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:32 schreef Ang3l het volgende:
Hoe snel kun je een schurfthekel aan iemand op tv hebben?
Zet er een kampjoekel als Johnny in en ti zo gebeurd
"Misschien bedoelen ze wel iets met denken" ... ja, als er fysiek staat dan kan dat heeeeel goed schatje
Misschien mogen ze straks kiezenquote:Op maandag 29 augustus 2005 21:24 schreef Svensational het volgende:
[..]
Omdat er een groep onder de 30 is en een groep van boven de 40. En zij twee zitten er tussen
Ja hij's vast heel gevoelig met z'n babietje en zo... anders zat ie nl in de bak of zo....quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:34 schreef cora4034 het volgende:
[..]
Ja daar verbaas ik me ook altijd over. Maar misschien wordt ie wel verkeerd in beeld gebracht en is het in werkelijkheid een hele gevoelige jongen.![]()
Oo ja csi das weer minder ja.quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
CSI, Voetbal Insite, Sterrenslag. Er is nog meer op hoor
Gelukkig de beschikking over een dvd-recorder
Marleen de Klaar.quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:35 schreef trepper het volgende:
Johnny is de Mick van dit seizoen
Zat er ook direct aan te denken, kwam alleen niet meer op z'n naam.quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:35 schreef trepper het volgende:
Johnny is de Mick van dit seizoen
Ja hij heeft z'n naam wel mee hequote:Op maandag 29 augustus 2005 21:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Had ik ook meteen en ik noem hem gewoon Sjonnie, want zo'n type lijkt het mij.
Douwe komt bij de laatste 3, da's van te voren al bedachtquote:Op maandag 29 augustus 2005 21:36 schreef golfer het volgende:
Ik vermoed dat die Douwe nog wel terug zal komen, want iemand al na een halve dag definitief eruit sturen is wel erg wreed.
Dat geloof ik niet.quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:35 schreef SCH het volgende:
Ik hoor net dat het helemaal niet live is
Wat een oplichters
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |