quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:30 schreef Kleffe_Dop het volgende:
edit: en misschien is het al iemand anders opgevallen, maar die Douwe doet me denken aan Samson![]()
Ik zal hem ff inkoppen,quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:28 schreef babette21 het volgende:
[..]
het IQ van een poffertje ja
op het maar op z'n Haags te houden [voor het geval hij lurkt en het anders niet begrijpt]
Nogal logisch. Hij heeft een eigen sportschool en is NL kampioen bankdrukken geweestquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:42 schreef Bonobo11 het volgende:
Elbert is ook heel erg, echt zo'n sportschooljongen
Karla en Sophiequote:Op maandag 29 augustus 2005 22:57 schreef babette21 het volgende:
weet je welke dertigers ook leuk waren geweest in die grot?!??
Karla en Sophie!!!
btw: komt er niet nog een "kandidaten"-aflevering ofzo?!?
Radjquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
Karla en SophieGeweldig.
Met een stel inboorlingen
Talpa.tv zal het wel op komen.quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:01 schreef caradoc het volgende:
Neeee, net gekeken en ik kan Parels en Zwijnen + ER niet vinden op uitzending gemist. Ik hoop maar dat dit wel gaat komen
Ja, daar kijk ik ook op. De sectie van talpa, waar je uitzendingen kunt terug zien die je gemist hebt. Ik moet het eigenlijk programma gemist noemen ... anders klinkt het net zoals die van Ned 1,2,3quote:
Hoe bedoel jequote:Op maandag 29 augustus 2005 22:57 schreef babette21 het volgende:
btw: komt er niet nog een "kandidaten"-aflevering ofzo?!?
Ik heb mijn DVD-recorder al ingesteld om op iedere maandag vanaf nu ER op te nemenquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:56 schreef caradoc het volgende:
Ik hoop dat ER ook op de uitzending gemist sectie van talpa komt, voor het geval dat. Ik heb mezelf al meerdere keren bewezen dat ik ondanks dat ik een programma enorm leuk vind, ik mezelf toch niet op tijd ( laat staan eraan denken ) voor de televiesie begeef. Één ding wat wel meezit is dat BB, ER en Parels en Zwijnen op maandag is. Wie weet gaat het me nu wel lukken om alles op de TV te zien.
Zal er een dag later wel opkomen.quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:01 schreef caradoc het volgende:
Neeee, net gekeken en ik kan Parels en Zwijnen + ER niet vinden op uitzending gemist programma gemist op talpa.tv. Ik hoop maar dat dit wel gaat komen
quote:
Goede zelfkennisquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:04 schreef Oldbie het volgende:
verkapt zie mij een dvd recorder hebben post dingus
IQ dat is toch een negert die rept ?quote:
Juist omdat ze zo zeikt vind ik d'r weer leuk.quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:06 schreef Oldbie het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat meeeeen je niet
![]()
Met sjonnie en douwe geef ik je gelijk
Emmaheeft geen indruk gemaakt. Ik ben d'r alweer vergeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |