Ja.quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:02 schreef cptmarco het volgende:
en nu moeten we weer een weekje wachten....
Met zulke oren zouden ze iedere zeilwedstrijd winnenquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:05 schreef golfer het volgende en verwijderde het vervolgens omdat zijn afbeelding het niet deed waardoor ik nu een totaal nutteloze quote heb. Vandaar dat ik een klein beetje heb getoverd en voila....een afbeelding:
En hier hebben we onze fysieke uitblinker:
Dat kun je gerust doen hoorquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:09 schreef MissBliss het volgende:
Die spoiler
Ik moet me zó inhouden niet te klikken..
Ah, ja ik hoopte al dat iemand anders het wel deed zodat ik wist of ik kon klikkenquote:
Je kunt er niet op klikken, je moet de tekst selecterenquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:11 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ah, ja ik hoopte al dat iemand anders het wel deed zodat ik wist of ik kon klikken
quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:11 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ah, ja ik hoopte al dat iemand anders het wel deed zodat ik wist of ik kon klikken
De winnaar is nog niet bekend. Hooguit de finalistenquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je kunt er niet op klikken, je moet de tekst selecteren
En toen ik dat deed, vond ik het eigenlijk best dom van mezelfMaar gelukkig was het onzin
Dat bedoelde ik ja, en je weet nooit hequote:Op maandag 29 augustus 2005 22:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je kunt er niet op klikken, je moet de tekst selecteren
En toen ik dat deed, vond ik het eigenlijk best dom van mezelfMaar gelukkig was het onzin
Nee, Maxim houdt het niet vol. Hij is net als die turk van vorig jaar (Mohammed was het toch?) Hij stort vlak voor tijd helemaal in. Veel te fanatiek.quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:14 schreef RayMania het volgende:
[..]Lijkt me niet dat iemand het nu al kan weten
.
We kunnen natuurlijk wel speculeren wie er gaat winnen, ik denk die Maxim.
In het voorstukje hadden ze een kaart. Ik denk dat die 3 dus volgende week bij de ouderen komen (op hun eigen manier met een vlot ofzo?).quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:13 schreef shiNinG_staR het volgende:
k vraag me wel af of die dertigers de gehele tijd daar moeten blijven, lijkt me ook minder dan als je net daar gedumpt wordt en niet aan de opdrachten mee mag doen.
Niet gehoord wat Ernst in het begin zeiquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:14 schreef Oldbie het volgende:
[..]
De winnaar is nog niet bekend. Hooguit de finalisten
Toch?
Jawelquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
Niet gehoord wat Ernst in het begin zei?
Ik vind die nieuw presentatrice helemaal niet leuk.quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:19 schreef babette21 het volgende:
oh maareh: ik mis Roos wel 'n beetje hoor
jaja ik weet het, zondag is ze er weer....
Heeft sjonnie wel een IQ ??quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:21 schreef Lolalala het volgende:
Ah wat sneu vond ik het voor die Douwe. Hij had zo ontzettend gelijk toen hij (achteraf) zei "Kunnen we niet even kennis maken met elkaar om erna te bekijken op wie je wil stemmen" . Ahh... zielig...
En mijn god, wat een drol die Johnny, die heeft echt een laag iq.
op zich is Lotte wel oke [Travel-fan], maar Roos is onvervangbaarquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:21 schreef Svensational het volgende:
Ik vind die nieuw presentatrice helemaal niet leuk.
het IQ van een poffertje jaquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:22 schreef Oldbie het volgende:
Heeft sjonnie wel een IQ ??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |