Als je maar van die van mij afblijftquote:
Ik heb Dolf alles geleerd wat ie weetquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:39 schreef Eix het volgende:
[..]
Je kent Dolf van de kraaienpartij toch wel.
En anders moet je geen Alfred Jodocus Kwak () liedjes gaan zingen.
![]()
Nee dankje, ik ben het geestelijke niveau van een 3-jarige al ontgroeit, dus ik heb niet de behoefte om me in ONZ (quote:
Viel ook helemaal niet op dat hij op Hitler gebaseerd wasquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:39 schreef Eix het volgende:
[..]
Je kent Dolf van de kraaienpartij toch wel.
En anders moet je geen Alfred Jodocus Kwak () liedjes gaan zingen.
![]()
Geen ideequote:Op maandag 29 augustus 2005 22:39 schreef B_BOY het volgende:
wat lulle ze over vrijdag is er dan ook fok radio?
Neen.quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:41 schreef B_BOY het volgende:
is de sarah die net op de radio was de sarah van pub sc?
ik volg iets niet tot hoelaat gaat radio door officieel tot half 11. maar dast al geweest.
Baco lekker? Dat lijkt me sterk een gevalletje van een contradictio in terminus, sry hoor maar baco en lekker......quote:
Maar wat lullen ze dan over vrijdag-avond. Weet je me dat misschien ook te vertellen?quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:43 schreef Jaguarized het volgende:
En Fokradio is alleen maandagavond.
dat is een kwestie van smaakquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:44 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Baco lekker? Dat lijkt me sterk een gevalletje van een contradictio in terminus, sry hoor maar baco en lekker......
Veel succes morgen, maar ik slaap uit en heb daarna een vrije dag, waarvoor heb je succes nodig? Is school (quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:43 schreef Imberr het volgende:
t gaat weer es snel hier![]()
net nu ik moet gaan slapen![]()
nja.. ik ga.. daagdaag mensen, en wens me succes voor morgen![]()
![]()
En Safari- Lipton Ice is een drinkbaar orgasmequote:Op maandag 29 augustus 2005 22:45 schreef taart het volgende:
[..]
dat is een kwestie van smaak
maar black fly is nog heerlijker![]()
* Gabry vind Baco's lekkerquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:44 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Baco lekker? Dat lijkt me sterk een gevalletje van een contradictio in terminus, sry hoor maar baco en lekker......
ja..morgen rooster enzo..quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:45 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Veel succes morgen, maar ik slaap uit en heb daarna een vrije dag, waarvoor heb je succes nodig? Is school () soms weer begonnen?
mên drinkbare orgasme is altijd. als je maar wil.quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:46 schreef hollander76 het volgende:
[..]
En Safari- Lipton Ice is een drinkbaar orgasme![]()
puurquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:46 schreef B_BOY het volgende:
doe mij nog maar iets sterkers gewoon rode wodka ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |