http://wiki.fok.nl/index.php?title=OP%2FPUB&diff=8520&oldid=8519quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:31 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Ik denk dat diegene een zwart/wit petje heeft als ava, met daar op de tekst "SLUT B-Boy"
[hint]Maar jij kan die usericon wel weer terugzetten.[/hint]quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:27 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Volgens mij quote ik hollander....reageren om te reageren is ook niet echt de bedoeling hoor.
Weer wat geleerdquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:31 schreef Eix het volgende:
[..]
Gabry ist rechtvaardig!![]()
*met een poot tegen de andere aanslaat!![]()
Sjeesquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:31 schreef Eix het volgende:
[..]
Gabry ist rechtvaardig!![]()
*met een poot tegen de andere aanslaat!![]()
welke variant doe jij met of zonder handschoenen??quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:34 schreef Eix het volgende:
Wat is rellen met negers toch een leuke bezigheid tegen de verveling.![]()
Jij zou je in Rotterdam echt nooit vervelen, en vrij snel in een ziekenhuis liggenquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:34 schreef Eix het volgende:
Wat is rellen met negers toch een leuke bezigheid tegen de verveling.![]()
trustte ik moet morgen om 7 uur op :Squote:Op maandag 29 augustus 2005 22:35 schreef Petertjuhh het volgende:
ik ga douchen en slapen morgen weer vroeg op
Dat zou ik kunnen doen.quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:33 schreef hollander76 het volgende:
[..]
[hint]Maar jij kan die usericon wel weer terugzetten.[/hint]
in de koopsteeg in rotterdam voel ik me een allochtoon en ik ben toch heel blank en nederlands.quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:36 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Jij zou je in Rotterdam echt nooit vervelen, en vrij snel in een ziekenhuis liggen![]()
Trustenquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:35 schreef Petertjuhh het volgende:
ik ga douchen en slapen morgen weer vroeg op
quote:
Zie ONZ.quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:36 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Jij zou je in Rotterdam echt nooit vervelen, en vrij snel in een ziekenhuis liggen![]()
Koopgoot, oke die ken ik........ maar is er ook nog een freaking koopsteegquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:36 schreef B_BOY het volgende:
[..]
in de koopsteeg in rotterdam voel ik me een allochtoon en ik ben toch heel blank en nederlands.
Je kent Dolf van de kraaienpartij toch wel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |