Wees trotsquote:
heb je vandaag niet gehoord.quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:23 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
www.actionradio.nl
![]()
Ik luister niet btw al word ik vaak genoemt daar.
Dat heb ik dit keer eens niet gedaan.quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:20 schreef hollander76 het volgende:
Ik ben trouwens na 2 weken niet kunnen posten uit de OP gepleurt
glukkig.quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:25 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat heb ik dit keer eens niet gedaan.
Volgens mij quote ik hollander....reageren om te reageren is ook niet echt de bedoeling hoor.quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:26 schreef B_BOY het volgende:
[..]
glukkig.
volgende keer dat ik kan ga ik naar fok! radio bellen. om ff de groeten te doen van de PUBERS
okej dit snap ik dan weer net niet.quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:27 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Volgens mij quote ik hollander....reageren om te reageren is ook niet echt de bedoeling hoor.
Het was idd een vrij zinloze reactie van BBoyquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:27 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Volgens mij quote ik hollander....reageren om te reageren is ook niet echt de bedoeling hoor.
Als ik hollander quote is dat een bericht naar hem toe, dus niet naar jou.quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:27 schreef B_BOY het volgende:
[..]
okej dit snap ik dan weer net niet.
iets minder grof mag ook wel hoor.quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:27 schreef Petertjuhh het volgende:
ik kom hier nog altijd langs en mijn ava wordt toch verwijderd, die lul van 80.60.235.162
okidokiquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:28 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Als ik hollander quote is dat een bericht naar hem toe, dus niet naar jou.![]()
grof inderdaad, sorry ik gebruikte het woord lulquote:
Ik denk dat diegene een zwart/wit petje heeft als ava, met daar op de tekst "SLUT B-Boy"quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:29 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
grof inderdaad, sorry ik gebruikte het woord lul
het is volgensmij iemand met een ferrari logo![]()
Daar heb ik er wel meer van langs zien komen in dit topic.quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:28 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Het was idd een vrij zinloze reactie van BBoy![]()
Postcount-opkrik-post van het puurste soort was het
Gabry ist rechtvaardig!quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:29 schreef Gabry het volgende:
Halloow,
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk zo vrolijk..
ik ben behoorlijk vrolijk.. zo vrolijk was ik nooit!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |