Wees trotsquote:
heb je vandaag niet gehoord.quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:23 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
www.actionradio.nl
![]()
Ik luister niet btw al word ik vaak genoemt daar.
Dat heb ik dit keer eens niet gedaan.quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:20 schreef hollander76 het volgende:
Ik ben trouwens na 2 weken niet kunnen posten uit de OP gepleurt
glukkig.quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:25 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat heb ik dit keer eens niet gedaan.
Volgens mij quote ik hollander....reageren om te reageren is ook niet echt de bedoeling hoor.quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:26 schreef B_BOY het volgende:
[..]
glukkig.
volgende keer dat ik kan ga ik naar fok! radio bellen. om ff de groeten te doen van de PUBERS
okej dit snap ik dan weer net niet.quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:27 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Volgens mij quote ik hollander....reageren om te reageren is ook niet echt de bedoeling hoor.
Het was idd een vrij zinloze reactie van BBoyquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:27 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Volgens mij quote ik hollander....reageren om te reageren is ook niet echt de bedoeling hoor.
Als ik hollander quote is dat een bericht naar hem toe, dus niet naar jou.quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:27 schreef B_BOY het volgende:
[..]
okej dit snap ik dan weer net niet.
iets minder grof mag ook wel hoor.quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:27 schreef Petertjuhh het volgende:
ik kom hier nog altijd langs en mijn ava wordt toch verwijderd, die lul van 80.60.235.162
okidokiquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:28 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Als ik hollander quote is dat een bericht naar hem toe, dus niet naar jou.![]()
grof inderdaad, sorry ik gebruikte het woord lulquote:
Ik denk dat diegene een zwart/wit petje heeft als ava, met daar op de tekst "SLUT B-Boy"quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:29 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
grof inderdaad, sorry ik gebruikte het woord lul
het is volgensmij iemand met een ferrari logo![]()
Daar heb ik er wel meer van langs zien komen in dit topic.quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:28 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Het was idd een vrij zinloze reactie van BBoy![]()
Postcount-opkrik-post van het puurste soort was het
Gabry ist rechtvaardig!quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:29 schreef Gabry het volgende:
Halloow,
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk zo vrolijk..
ik ben behoorlijk vrolijk.. zo vrolijk was ik nooit!![]()
http://wiki.fok.nl/index.php?title=OP%2FPUB&diff=8520&oldid=8519quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:31 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Ik denk dat diegene een zwart/wit petje heeft als ava, met daar op de tekst "SLUT B-Boy"
[hint]Maar jij kan die usericon wel weer terugzetten.[/hint]quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:27 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Weer wat geleerdquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:31 schreef Eix het volgende:
[..]
Gabry ist rechtvaardig!![]()
*met een poot tegen de andere aanslaat!![]()
Sjeesquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:31 schreef Eix het volgende:
[..]
Gabry ist rechtvaardig!![]()
*met een poot tegen de andere aanslaat!![]()
welke variant doe jij met of zonder handschoenen??quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:34 schreef Eix het volgende:
Wat is rellen met negers toch een leuke bezigheid tegen de verveling.![]()
Jij zou je in Rotterdam echt nooit vervelen, en vrij snel in een ziekenhuis liggenquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:34 schreef Eix het volgende:
Wat is rellen met negers toch een leuke bezigheid tegen de verveling.![]()
trustte ik moet morgen om 7 uur op :Squote:Op maandag 29 augustus 2005 22:35 schreef Petertjuhh het volgende:
ik ga douchen en slapen morgen weer vroeg op
Dat zou ik kunnen doen.quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:33 schreef hollander76 het volgende:
[..]
[hint]Maar jij kan die usericon wel weer terugzetten.[/hint]
in de koopsteeg in rotterdam voel ik me een allochtoon en ik ben toch heel blank en nederlands.quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:36 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Jij zou je in Rotterdam echt nooit vervelen, en vrij snel in een ziekenhuis liggen![]()
Trustenquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:35 schreef Petertjuhh het volgende:
ik ga douchen en slapen morgen weer vroeg op
quote:
Zie ONZ.quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:36 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Jij zou je in Rotterdam echt nooit vervelen, en vrij snel in een ziekenhuis liggen![]()
Koopgoot, oke die ken ik........ maar is er ook nog een freaking koopsteegquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:36 schreef B_BOY het volgende:
[..]
in de koopsteeg in rotterdam voel ik me een allochtoon en ik ben toch heel blank en nederlands.
Je kent Dolf van de kraaienpartij toch wel.quote:
Als je maar van die van mij afblijftquote:
Ik heb Dolf alles geleerd wat ie weetquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:39 schreef Eix het volgende:
[..]
Je kent Dolf van de kraaienpartij toch wel.
En anders moet je geen Alfred Jodocus Kwak () liedjes gaan zingen.
![]()
Nee dankje, ik ben het geestelijke niveau van een 3-jarige al ontgroeit, dus ik heb niet de behoefte om me in ONZ (quote:
Viel ook helemaal niet op dat hij op Hitler gebaseerd wasquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:39 schreef Eix het volgende:
[..]
Je kent Dolf van de kraaienpartij toch wel.
En anders moet je geen Alfred Jodocus Kwak () liedjes gaan zingen.
![]()
Geen ideequote:Op maandag 29 augustus 2005 22:39 schreef B_BOY het volgende:
wat lulle ze over vrijdag is er dan ook fok radio?
Neen.quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:41 schreef B_BOY het volgende:
is de sarah die net op de radio was de sarah van pub sc?
ik volg iets niet tot hoelaat gaat radio door officieel tot half 11. maar dast al geweest.
Baco lekker? Dat lijkt me sterk een gevalletje van een contradictio in terminus, sry hoor maar baco en lekker......quote:
Maar wat lullen ze dan over vrijdag-avond. Weet je me dat misschien ook te vertellen?quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:43 schreef Jaguarized het volgende:
En Fokradio is alleen maandagavond.
dat is een kwestie van smaakquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:44 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Baco lekker? Dat lijkt me sterk een gevalletje van een contradictio in terminus, sry hoor maar baco en lekker......
Veel succes morgen, maar ik slaap uit en heb daarna een vrije dag, waarvoor heb je succes nodig? Is school (quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:43 schreef Imberr het volgende:
t gaat weer es snel hier![]()
net nu ik moet gaan slapen![]()
nja.. ik ga.. daagdaag mensen, en wens me succes voor morgen![]()
![]()
En Safari- Lipton Ice is een drinkbaar orgasmequote:Op maandag 29 augustus 2005 22:45 schreef taart het volgende:
[..]
dat is een kwestie van smaak
maar black fly is nog heerlijker![]()
* Gabry vind Baco's lekkerquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:44 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Baco lekker? Dat lijkt me sterk een gevalletje van een contradictio in terminus, sry hoor maar baco en lekker......
ja..morgen rooster enzo..quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:45 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Veel succes morgen, maar ik slaap uit en heb daarna een vrije dag, waarvoor heb je succes nodig? Is school () soms weer begonnen?
mên drinkbare orgasme is altijd. als je maar wil.quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:46 schreef hollander76 het volgende:
[..]
En Safari- Lipton Ice is een drinkbaar orgasme![]()
puurquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:46 schreef B_BOY het volgende:
doe mij nog maar iets sterkers gewoon rode wodka ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |