quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:47 schreef B_BOY het volgende:
nu zie ik de echte verschillen komen nu school begint. wie blijft er ondanks school en alles toch lang wakker.
ik ken het gevoel. ook ik heb vakantie gehad.quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:49 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Ten eerste heb ik geen school
Ten tweede duik ik er straks in
Ten derde, en als laatste, ik heb me de afgelopen klemgezopen en als ik 4 uur slaap had op een nacht, dan was het behoorlijkEn ik zweer op mijn moeder dat het vermoeiend is, 2 weken lang zuipen, feesten, zuipen, zuipen en zuipen.
vrijdagquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:44 schreef B_BOY het volgende:
[..]
Maar wat lullen ze dan over vrijdag-avond. Weet je me dat misschien ook te vertellen?
Ik moet ook morgen al om half 12 mn rooster afhalen.quote:
bij een halve liter drank van 20% word je vrij aangeschoten moet ik zeggen en niet van de zoetigheid.quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:49 schreef taart het volgende:
[..]
puur![]()
dan wordt je niet dronken van de drank maar van de zoetheid
ik om 9 uur herkansen.quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:51 schreef Eix het volgende:
[..]
Ik moet ook morgen al om half 12 mn rooster afhalen.
Kan niet eens uitslapen.![]()
Introductie van je studentenlevenquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:50 schreef B_BOY het volgende:
[..]
ik ken het gevoel. ook ik heb vakantie gehad.
Ik heb gister weer wat flessen Pushkin Pink ingeslagen, 16,8%. Doet het puur met ijs erg goed.quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:49 schreef taart het volgende:
[..]
puur![]()
dan wordt je niet dronken van de drank maar van de zoetheid
En bij een hele fles Jenever in 1 avond opzuipen, heb je een fatale ontgroeningquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:51 schreef B_BOY het volgende:
[..]
bij een halve liter drank van 20% word je vrij aangeschoten moet ik zeggen en niet van de zoetigheid.
BBOY heeft ook een drankprobleem.quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:54 schreef hollander76 het volgende:
[..]
En bij een hele fles Jenever in 1 avond opzuipen, heb je een fatale ontgroening
Ik geloof er om eerlijk te zijn, geen ruk van dat jij een halve liter van dat vloeibare suikergoed met alcohol naar binnen werkt zonder te nekken en compleet lazerus te zijn, maar dat kan aan mij liggen![]()
Doe het dan zelf mên.quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:55 schreef the_legend_killer het volgende:
Mijn fantopic is nog steeds niet aangemaakt leugenaars !
quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:56 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
overal en nergens
Toenet effe voor de tv
Laat zien dat je er haar op hebt,quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:54 schreef the_legend_killer het volgende:
Laat je tieten zien !
ik kan dat zowieso niet puur op, ik moet het echt wel mengen. Maar ik het eigenlijk een beetje gehad met die rode wodkaquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:54 schreef hollander76 het volgende:
[..]
En bij een hele fles Jenever in 1 avond opzuipen, heb je een fatale ontgroening
Ik geloof er om eerlijk te zijn, geen ruk van dat jij een halve liter van dat vloeibare suikergoed met alcohol naar binnen werkt zonder te nekken en compleet lazerus te zijn, maar dat kan aan mij liggen![]()
Studenten zijn zo biergeil, ze hebben bij elke echte vereniging in de kelder 1000 liter vaten liggen, minstens 2, soms 3 of zelfs 4! Kijk, das nou een echt heiligdomquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:57 schreef taart het volgende:
[..]
ik kan dat zowieso niet puur op, ik moet het echt wel mengen. Maar ik het eigenlijk een beetje gehad met die rode wodka.
BIER![]()
Ik ga ook zo weer.quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:57 schreef Eix het volgende:
[..]![]()
Naja, ik ga over 5 minuutjes naar bed.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |