Of een geheime ruimte waarmee je in het hele huis kan kijken (net als de cameramensen). Leuke ruimte om iemand tijdelijk in neer te zettenquote:Op maandag 29 augustus 2005 21:39 schreef Tamaartje het volgende:
zal nog wel ergens goed voor zijn
Babykamer erachter ofzo?
Wat denk je wat ze vanmorgen hebben gedaan met die stoelen en de fitnessapparatuur? Daar gaan ze echt niet mee lopen leuren door de tuin hoorquote:Op maandag 29 augustus 2005 21:38 schreef whitef0x het volgende:
Als die deur op slot zit waarom hem ueberhaupt inbouwen?
...of een logeerkamer met tweepersoons-bed...quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:39 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
zal nog wel ergens goed voor zijn
Babykamer erachter ofzo?
Nee die is verderop in het huis toch?quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:42 schreef Dr_Greene het volgende:
[..]
...of een logeerkamer met tweepersoons-bed...
quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:43 schreef eborn het volgende:
Vraagje: wat gebeurt er als de lamp het begeeft?
Dan is de opdracht ook mislukt...quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:43 schreef eborn het volgende:
Vraagje: wat gebeurt er als de lamp het begeeft?
...of dat zijn been losschiet!!quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:50 schreef whitef0x het volgende:
Ik zit er eigenlijk op te wachten tot Rob verzuring krijgt in zijn sportbeen
Hij bedoeld het goed alleen komt het niet altijd zo over..quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:51 schreef eborn het volgende:
En toch vind ik Rob wel een sympathiek figuurHij is in ieder geval betrokken met de mensen
Jij begrijpt hetquote:Op maandag 29 augustus 2005 21:52 schreef Tamaartje het volgende:
Hij bedoeld het goed alleen komt het niet altijd zo over..
Fragmentje:quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:16 schreef whitef0x het volgende:
Wat deed hij dan ? Heb vandaag niet zo heel veel meegekregen??
Een schop onder z'n reet kan ie krijgenquote:Op maandag 29 augustus 2005 21:54 schreef Marrije het volgende:
Joost vraagt aan Naat of ze wat liefs voor hem wil doen, een kussentje pakken en die onder zijn poepert schuiven.
Ik helaas niet moet er ook zo vandoorquote:Op maandag 29 augustus 2005 21:57 schreef vw_caddy het volgende:
Wie streamt even verder in het andere topic indien nodig? Ik ben zo weg.
ah, jammer dat ik dat dan net gemist heb, zat er vanmiddag tijdens het fietsen al op te wachtebquote:Op maandag 29 augustus 2005 21:49 schreef Dr_Greene het volgende:
Nadat Joost een blauwtje heeft gelopen bij Dido, zoekt hij nu zijn heil bij de rijpere Chantal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |