in zijn geval?quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:30 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Jammer dat alleen je libido inzakt als hij op je ligt te zweten.
donderdag denk ik toch?quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:32 schreef LuQas het volgende:
Moeten ze vandaag trouwens niet nomineren?
Ok, ik meen te herinneren dat er altijd op maandag genomineerd wordt waarna er de donderdag daarna iemand uitvliegt...quote:
nee, op donderdag nomineren en de donderdag erop iemand eruit... dacht ik..quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:36 schreef LuQas het volgende:
[..]
Ok, ik meen te herinneren dat er altijd op maandag genomineerd wordt waarna er de donderdag daarna iemand uitvliegt...
En dat is ook de enige reden waarom hij lang door blijft fietsen. Zodat ie dat kan zeggen.quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:38 schreef BBscanner het volgende:
Heerlijk de bonje over wie het meest heeft gefietst begint nu al! Roel vindt zich zelf beter!
hij zit er dan ook al echt lang opquote:Op maandag 29 augustus 2005 16:38 schreef BBscanner het volgende:
Heerlijk de bonje over wie het meest heeft gefietst begint nu al! Roel vindt zich zelf beter!
Volgens mij ook maandag nomineren en dan donderdag eruit, een week zou echt te lang zijnquote:Op maandag 29 augustus 2005 16:36 schreef LuQas het volgende:
[..]
Ok, ik meen te herinneren dat er altijd op maandag genomineerd wordt waarna er de donderdag daarna iemand uitvliegt...
denk ik ook.quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:39 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Volgens mij ook maandag nomineren en dan donderdag eruit, een week zou echt te lang zijn
Waarom hoop je dat? Die hele Joost zit thuis en heeft verder geen ene moer met BB te maken en toch zit jij je te verlekkeren op zn gevoelens.quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:43 schreef BBscanner het volgende:
Hoop dat de vriend van Natte Lie "Joost" zit te kijken naar het gezellige onderonsje tussen Ralph en Natte Lie. Heb het idee dat het weer koek en ei is tussen die twee.![]()
als ie zijn sportbeen omdoet...quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:16 schreef Dropvetertje20 het volgende:
Kan Rob eigenlijk fietsen?
Je hebt wel kans dat ie in de live uitzending zijn mening komt geven dus heeft ie wel degelijk iets te maken met BB.quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:45 schreef Nugget het volgende:
[..]
Waarom hoop je dat? Die hele Joost zit thuis en heeft verder geen ene moer met BB te maken en toch zit jij je te verlekkeren op zn gevoelens.
Roel ook.quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:50 schreef BBscanner het volgende:
"Pappa BB, Het Been, Alias Kapitein Rob zit weer uit zijn nek te ouwehoeren![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |