Je werkt toch niet toevallig voor mij he?quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:36 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Ik wordt ook niet betaald om te werken dit is puur een aanwezigheidspremie.![]()
Ik geef Rob gelijkquote:Op maandag 29 augustus 2005 15:59 schreef vw_caddy het volgende:
Roel denkt dat ze morgen weer eten krijgen, maar Rob denkt van niet?
Ja ik dacht dat iemand van de diehard BB-volgers zou openen en dus waren er tweequote:Op maandag 29 augustus 2005 16:00 schreef Puckzzz het volgende:
Nou afspraakje voor de volgende topicopeners? De sluiter opent?
Game on!
Was opzoek naar deeltje 20, maar die was al weer vol, bij het vorige deel duurde het ook even voordat eentje open ging. Maar ik vind het primaquote:Op maandag 29 augustus 2005 16:00 schreef Puckzzz het volgende:
Nou afspraakje voor de volgende topicopeners? De sluiter opent?
Game on!
quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:02 schreef Puckzzz het volgende:
Kontje!!
Mij hoor je niet klagenquote:Op maandag 29 augustus 2005 16:03 schreef Tamaartje het volgende:
[[url=http://img153.imageshack.us/img153/207/wmplayer20050829160250359pk.th.png]afbeelding][/url]
vast een man achter de camera
Die vond ik ook leuck gevonden van Roelquote:Op maandag 29 augustus 2005 16:08 schreef milagro het volgende:
Ik zou wel iets van een broekje aan doen, anders gaat het zadel schuren.... oh nee laat maar
dat zei Lieskequote:Op maandag 29 augustus 2005 16:08 schreef Dropvetertje20 het volgende:
Ingrid doet hier niet minder of meer dan dat ze thuis doet![]()
Beetje wel hequote:Op maandag 29 augustus 2005 16:11 schreef Dropvetertje20 het volgende:
[..]
Is eigenlijk ook wel een Lieske-opmerking
![]()
Als je daar tot midden dec zit.. kan dat wel lekker zijn toch?quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:12 schreef Tha_T het volgende:
Neemt die doos een winterjas mee naar BB?!!!!
Mhwoa. Een trui is ook genoeg denk ikquote:Op maandag 29 augustus 2005 16:13 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Als je daar tot midden dec zit.. kan dat wel lekker zijn toch?
Neeeeeeeeee, niet die naam, ik heb er jaren over gedaan die ene hersencel die haar onthoudt, te wissen en nu kom jij met haar naam aanzetten!!!!!!!! aaaaaaaaaaaaaaaaaargh.... ik stik sterf doodquote:Op maandag 29 augustus 2005 16:14 schreef CJ het volgende:
[..]
Ik vind 'r wel een beetje op Dezeurée lijken.
Ik zou zelf wel een jas hebben meegenomen, ben wel een koukleumquote:Op maandag 29 augustus 2005 16:14 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Mhwoa. Een trui is ook genoeg denk ik
quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:16 schreef Dropvetertje20 het volgende:
Kan Rob eigenlijk fietsen?
Als ze een weekopdracht krijgen die buiten is dan weer niet.quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:14 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Mhwoa. Een trui is ook genoeg denk ik
ik vind dat hij zijn voorkeur voor Dido keurig verborgen gehouden heeft, tot vandaag dan, hij wordt volgens mij echt helemaal (onderdrukt) wild als ie haar zietquote:Op maandag 29 augustus 2005 16:17 schreef LuQas het volgende:
Volgens mij is die Roel zo geil als boter, hoor hem alleen maar seksueel getinte opmerkingen makenVermoedelijk heeft ook nog geen bewonder het gedurfd de hand aan zichzelf te slaan waardoor het libido waarschijnlijk erg hoog is...
quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:16 schreef milagro het volgende:
[..]
Neeeeeeeeee, niet die naam, ik heb er jaren over gedaan die ene hersencel die haar onthoudt, te wissen en nu kom jij met haar naam aanzetten!!!!!!!! aaaaaaaaaaaaaaaaaargh.... ik stik sterf dood![]()
![]()
![]()
![]()
Nou ja. Ze doen ook maarquote:Op maandag 29 augustus 2005 16:17 schreef Bigfoot het volgende:
[..]
Als ze een weekopdracht krijgen die buiten is dan weer niet.
Ik kan me herinneren dat er ooit eens een opdracht was om vuurkorfen de hele week te laten branden.
Wat wil jequote:Op maandag 29 augustus 2005 16:18 schreef milagro het volgende:
[..]
ik vind dat hij zijn voorkeur voor Dido keurig verborgen gehouden heeft, tot vandaag dan, hij wordt volgens mij echt helemaal (onderdrukt) wild als ie haar ziet
Iwan?quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:21 schreef Puckzzz het volgende:
Ralph doet me denken aan die vent uit de bus, die boodschapjes schreef met hagelslag
Rikkert heeft het toch meer met Lieske?quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:22 schreef Aventura het volgende:
Voglens mij heeft Roel al eerder iets gezegd over 'ik hou wel van wat mooie natuur' en dat met betrekking tot Dido. Volgens mij geilt Rikkert ook wel op d'r.
Weet nog steeds niet wat ik van Rikkert moet denken. Eergisteren hing hij haast de gehele dag bij Dido in de kont met zijn thuiszorgverhalen, vandaag vind ik hm weer meer 'homoachtig'. Weet niet wat ik er van moet denkenquote:Op maandag 29 augustus 2005 16:22 schreef Aventura het volgende:
Volgens mij geilt Rikkert ook wel op d'r.
oh .................mijn...............Godquote:
Ja, met die zorg-discussie deed-ie wel een beetje uit de hoogte maar toch, hoe hij naar haar keek..ik vind haar trouwens leuk. Eerst niet, maar nu ik wat meer van haar zie vind ik haar heel symphatiek.quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:24 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Weet nog steeds niet wat ik van Rikkert moet denken. Eergisteren hing hij haast de gehele dag bij Dido in de kont met zijn thuiszorgverhalen, vandaag vind ik hm weer meer 'homoachtig'. Weet niet wat ik er van moet denken![]()
bloot vind ik zijn lijf niet zo, beetje vormloos en slapjes bovenlijf, maar zo is hij heel goed te doenquote:Op maandag 29 augustus 2005 16:25 schreef Aventura het volgende:
Ik vind Roel een lekker ding, alleen ik vind niet dat hij zo'n goed lichaam heeft
Jammer dat alleen je libido inzakt als hij op je ligt te zweten.quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:27 schreef milagro het volgende:
[..]
bloot vind ik zijn lijf niet zo, beetje vormloos en slapjes bovenlijf, maar zo is hij heel goed te doen![]()
Jep dat vind ik dus ook, maar verder is 't een snoepje om te zien. Het overige manvolk vind ik maar matig, vooral Joost die zo opschepte over zijn sexprestaties.quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:27 schreef milagro het volgende:
[..]
bloot vind ik zijn lijf niet zo, beetje vormloos en slapjes bovenlijf, maar zo is hij heel goed te doen![]()
in zijn geval?quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:30 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Jammer dat alleen je libido inzakt als hij op je ligt te zweten.
donderdag denk ik toch?quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:32 schreef LuQas het volgende:
Moeten ze vandaag trouwens niet nomineren?
Ok, ik meen te herinneren dat er altijd op maandag genomineerd wordt waarna er de donderdag daarna iemand uitvliegt...quote:
nee, op donderdag nomineren en de donderdag erop iemand eruit... dacht ik..quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:36 schreef LuQas het volgende:
[..]
Ok, ik meen te herinneren dat er altijd op maandag genomineerd wordt waarna er de donderdag daarna iemand uitvliegt...
En dat is ook de enige reden waarom hij lang door blijft fietsen. Zodat ie dat kan zeggen.quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:38 schreef BBscanner het volgende:
Heerlijk de bonje over wie het meest heeft gefietst begint nu al! Roel vindt zich zelf beter!
hij zit er dan ook al echt lang opquote:Op maandag 29 augustus 2005 16:38 schreef BBscanner het volgende:
Heerlijk de bonje over wie het meest heeft gefietst begint nu al! Roel vindt zich zelf beter!
Volgens mij ook maandag nomineren en dan donderdag eruit, een week zou echt te lang zijnquote:Op maandag 29 augustus 2005 16:36 schreef LuQas het volgende:
[..]
Ok, ik meen te herinneren dat er altijd op maandag genomineerd wordt waarna er de donderdag daarna iemand uitvliegt...
denk ik ook.quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:39 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Volgens mij ook maandag nomineren en dan donderdag eruit, een week zou echt te lang zijn
Waarom hoop je dat? Die hele Joost zit thuis en heeft verder geen ene moer met BB te maken en toch zit jij je te verlekkeren op zn gevoelens.quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:43 schreef BBscanner het volgende:
Hoop dat de vriend van Natte Lie "Joost" zit te kijken naar het gezellige onderonsje tussen Ralph en Natte Lie. Heb het idee dat het weer koek en ei is tussen die twee.![]()
als ie zijn sportbeen omdoet...quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:16 schreef Dropvetertje20 het volgende:
Kan Rob eigenlijk fietsen?
Je hebt wel kans dat ie in de live uitzending zijn mening komt geven dus heeft ie wel degelijk iets te maken met BB.quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:45 schreef Nugget het volgende:
[..]
Waarom hoop je dat? Die hele Joost zit thuis en heeft verder geen ene moer met BB te maken en toch zit jij je te verlekkeren op zn gevoelens.
Roel ook.quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:50 schreef BBscanner het volgende:
"Pappa BB, Het Been, Alias Kapitein Rob zit weer uit zijn nek te ouwehoeren![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |