quote:
Op woensdag 14 september 2005 08:38 schreef Namoh het volgende:Weet je of bij alle 7 de seizoenen van DS9 ook CD's zaten voor het Virtual Space Station?
Laat die vriend van je maar zeggen wat ie er voor wil vangen, als ie absurd veel vraagt heeft bieden ook geen zin.
Pffff.... Ik heb hem wel eens gehoord over een cd/dvd waarin je volgens mij virtueel door een spaceship kon lopen ofzo... Hij wist niet precies wat het was, hij heeft ook geen (recente)computer waarop hij het kan proberen. We hebben die schijfjes ook nooit elders geprobeerd. Dus, ik denk dat het antwoord op jou vraag "ja" is.
Ik weet wel dat hij er niet echt op zit te wachten om de series te verkopen. (hij heeft iig geen geld nodig ofzo...) Hij wil niet verder sparen, dus de halve collectie die hij bezit zou hij ook niet met alle geweld willen bewaren. Ik denk dat hij voor circa 75% van de aanschafwaarde de series wel wil verkopen... misschien ook wel voor de helft...Ik weet ook dat als ik hem vraag wat hij ervoor wil hebben dat hij zoiets zegt als: "Pfff, dat weet ik niet hoor, ze staan me er best... ik laat ze lekker staan". Maar als ik hem kan zeggen: "Ik weet iemand die xxxx voor je Startrek series wilt geven" dat hij dan denkt.... "heej... daar kan ik mooi dit en dat voor kopen...."
Dus de kans is groter dat je series kunt kopen als je hem een bod doet dan dat je hem over een prijs wilt laten nadenken... Maar mocht je niet willen bieden, dan zal ik van de week wel een een balletje uitgooien naar hem, maar houd wel rekening met bovenstaande geschetste situatie...
ik denk namelijk dat het niet veel van die situatie zal verschillen... hij denkt nogal makkelijk en is redelijk impulsief... niet iemand die eens gaat zitten berekenen wat hijvoor een iets wil hebben wat hij heeft maar niet meer gebruikt... dan laat hij het lekker staan...
twist each pair of letters and you'll know at least something of me...