Dat is die donkere vrouw he?quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:02 schreef Kokstra het volgende:
Grrrrrrrr.... elke keer als Chantal in beeld komt zap ik weg. Wat een verschrikkelijk mens }![]()
Lindaquote:Op maandag 29 augustus 2005 15:05 schreef CocaColaLight het volgende:
Hoe heet die vrouw ook alweer met dat gewei op haar reet.
Wij hebben wel een beetje hetzelfde beeld van mensen volgens mij hahaquote:Op maandag 29 augustus 2005 15:07 schreef milagro het volgende:
ik vind Chantal wel okay, alleen haar stem, dat rauwe, vind ik dus minder, waardoor je geneigd bent, haar minder te vinden.
de stem is best belangrijk
er werd net wel een beetje erg gezoomtquote:Op maandag 29 augustus 2005 15:09 schreef Nugget het volgende:
Roel, trek een donkere broek aan, alsjeblieft!
Nee, want ik kom uit Den Haag, en hij ook, dus dat accent vind ik dus lekkah!quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:09 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Wij hebben wel een beetje hetzelfde beeld van mensen volgens mij haha
Ze is wel een lieve vrouw, vanochtend ook het gesprek gevolgt met Tanja en Chantal, daar was ze echt wel oke maar die stem daar irriteer ik me ook wel aan.. net als bij Ralph..
dat rantsoen valt allemaal wel mee hoor..quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:10 schreef kibber het volgende:
Rob is terug lees ik net op de site?
En de bewoners zijn dus op rantsoen?
En dan zo'n opdracht... zwaaaar
Moet Ralph niet doen. Want anders gaat ze meer rokenquote:Op maandag 29 augustus 2005 15:11 schreef kibber het volgende:
Tanja kreeg weer te horen dat roken ongezond is voor het kind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |