soms heeft-ie iets van Danny krijg nou allemaal de kolere de Munck, maar dan andersquote:
Nee oke, dat is logisch...quote:Op maandag 29 augustus 2005 14:25 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ja alleen Tanja mag niet meedoen..
haha ja inderdaad daar lijkt die soms wel een beetje opquote:Op maandag 29 augustus 2005 14:26 schreef milagro het volgende:
[..]
soms heeft-ie iets van Danny krijg nou allemaal de kolere de Munck, maar dan anders
En waar zit dat lampje?quote:Op maandag 29 augustus 2005 14:25 schreef Darklight het volgende:
[..]
Ze moeten een lampje brandend houden door te fietsen, tot donderdag avond
Ze moeten geloof ik 4 uur per dag per man/vrouw fietsenquote:Op maandag 29 augustus 2005 14:26 schreef kibber het volgende:
[..]
Nee oke, dat is logisch...
Al kan ze ook roken..
Maar goed, dat is een ander verhaal..
Mogen ze zelf bepalen wanneer ze wisselen?
Er moet er dus altijd een fietsen?
want als je 's nachts moet wisselen..
Moet je iemand wakker maken..
Dat kost tijd.
Als die in dat rode dat nou ook eens deedquote:Op maandag 29 augustus 2005 14:29 schreef milagro het volgende:
Ralph is op mijn verzoek alvast half uit de kleren.
Dank!
Hahaha, zeker, de zeurpiet. Mannelijk is anders.quote:Op maandag 29 augustus 2005 14:31 schreef milagro het volgende:
natuurlijk kan je wel 4 uur fietsen!
alleen ben jij dan ws dood, Racket, Rukkert, Rakkert, Rikkert
Gemmideld?quote:Op maandag 29 augustus 2005 14:29 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ze moeten geloof ik 4 uur per dag per man/vrouw fietsen
Dus dat is aardig wat..
Ze mogen zelf weten wanneer ze wisselen, maar inderdaad moeten er mensen zijn om af te wisselen, dus er is nu tot donderdagavond 21 uur altijd wel actie te zien
nee gemiddeldquote:Op maandag 29 augustus 2005 14:32 schreef kibber het volgende:
[..]
Gemmideld?
Of is dat ook echt de opdracht?
In het rood? *zoekt iemand in rood*quote:Op maandag 29 augustus 2005 14:31 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Als die in dat rode dat nou ook eens deed
Gemiddeld ja, ze moeten gewon fietsen tot donderdagavond, en die lamp brandend houdenquote:Op maandag 29 augustus 2005 14:32 schreef kibber het volgende:
[..]
Gemmideld?
Hij bedoeld Lieskequote:Op maandag 29 augustus 2005 14:33 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
In het rood? *zoekt iemand in rood*
Net stond ze nog bij de fietsenquote:Op maandag 29 augustus 2005 14:33 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
In het rood? *zoekt iemand in rood*
Gemiddeld wat?quote:Op maandag 29 augustus 2005 14:32 schreef kibber het volgende:
[..]
Gemmideld?
Linda mag alles aanhouden en vooral dr klep dichthoudenquote:Op maandag 29 augustus 2005 14:35 schreef kibber het volgende:
LINDA
"nou, doe maar ik heb een te laag vetpercentage en blablabla"quote:
Maar Lieske het corpsmeisje heeft weer een rood topje aan.quote:Op maandag 29 augustus 2005 14:36 schreef Puckzzz het volgende:
neeman, Nathalie heeft een rood setje aan.
wat praat Roel Irritant!!!!
zou me niets verbazen inderdaadquote:Op maandag 29 augustus 2005 14:36 schreef agRESSIV-e het volgende:
misschien moet ze de opdracht sabboteren???
Hahahaha nee dat bedoelde ik niet, dat hoorde je net door het huis gaan.quote:Op maandag 29 augustus 2005 14:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Linda mag alles aanhouden en vooral dr klep dichthouden
En ik snap niet waarom ze nu al wisselen.
Nog even en de zware botten en haar dikke teen nagels komen erbij.quote:Op maandag 29 augustus 2005 14:35 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
ohhhhh "Ik heb te weinig vetpercentage" Lieske![]()
Dat is natuurlijk ook de bedoeling van Big Brotherquote:Op maandag 29 augustus 2005 14:38 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
* CocaColaLight ziet het alweer gebeuren het gezeur over jij hebt minder gefietst dan die dus jij moet nu fietsen.
Daar komt BB achter...quote:Op maandag 29 augustus 2005 14:36 schreef agRESSIV-e het volgende:
Ja dit is wel iets waar echt gezeik door komt.. dat hou je niet tegen.. eindelijk stressssssquote:Op maandag 29 augustus 2005 14:38 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Nog even en de zware botten en haar dikke teen nagels komen erbij.
* CocaColaLight ziet het alweer gebeuren het gezeur over jij hebt minder gefietst dan die dus jij moet nu fietsen.
Ja, Typisch iets wat je nu zou verwachten idd!quote:Op maandag 29 augustus 2005 14:36 schreef agRESSIV-e het volgende:
als ze de opdracht moet sabboteren weet BB dat tochquote:Op maandag 29 augustus 2005 14:39 schreef kibber het volgende:
[..]
Daar komt BB achter...
Dan mislukt de opdracht zeker.
Roel lult alsof ie stoned is..quote:Op maandag 29 augustus 2005 14:36 schreef Puckzzz het volgende:
neeman, Nathalie heeft een rood setje aan.
wat praat Roel Irritant!!!!
Ze hebben airco in het huis geloof ikquote:Op maandag 29 augustus 2005 14:41 schreef Dynabite het volgende:
ze redden het nooit!!!!!!! ...ze kunnen het beter nu gelijk opgeven (van hun kant gezien).
Ik hoop natuurlijk dat het pas in het laatste uur fout gaat..hahaha.
di wo do
Zonneschijn (%) 80 80 40
Neerslagkans (%) 10 10 50
Middagtemperatuur (ºC) 26 26/29 23/28
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |