Hoeveelste is dit de drieste-en-een-half; lijkt me leuk om een rookcounter bij te houden van haar!quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:40 schreef Ymke het volgende:
En Tanje rookt weer
accesoiresquote:Op maandag 29 augustus 2005 15:41 schreef milagro het volgende:
[..]
uuuh, ze zitten op rantsoen nu, als 'straf' voor een mislukte opdracht, en zij heeft een eigen voorraadje gekregen, zodat ze niet té weinig eet
en ik heb 2 grote zonen dus ik weet er ook alles van
was zelf dus NIETS aangekomen in 7 maanden tijd![]()
viel zelf 7 kilo af, en kwam 7 kilo bij aan baby + accessoires.
Sorry heren voor deze baby break
Inderdaad ja..quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:43 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Hoeveelste is dit de drieste-en-een-half; lijkt me leuk om een rookcounter bij te houden van haar!![]()
Lijkt mij ook wel leuk jahquote:Op maandag 29 augustus 2005 15:43 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Hoeveelste is dit de drieste-en-een-half; lijkt me leuk om een rookcounter bij te houden van haar!![]()
soms denkik dat Beth Hart in het huis zit, ja.. maar ja, die kan mooi zingenquote:Op maandag 29 augustus 2005 15:43 schreef Ymke het volgende:
Jezus wat ziet die Tanja er slecht uit zeg![]()
En die is ook gestópt met drugs.quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:45 schreef milagro het volgende:
[..]
soms denkik dat Beth Hart in het huis zit, ja.. maar ja, die kan mooi zingen
Oh ja, maar wel ook rottige geweldadige relaties gehad en zo.quote:
die hebben we al veelvuldig gehadquote:Op maandag 29 augustus 2005 15:49 schreef Kugari-Ken het volgende:
Camera zakt regelmatig af waar een dame in bikini het betreft... maar waar blijft de close-up shot van Roel's kruis?
Die lamp staat daar zo leukquote:Op maandag 29 augustus 2005 15:49 schreef Kugari-Ken het volgende:
Camera zakt regelmatig af waar een dame in bikini het betreft... maar waar blijft de close-up shot van Roel's kruis?
Het wordt tijd voor wat homoseksuele of vrouwelijke cameramannen in het huis jaquote:Op maandag 29 augustus 2005 15:49 schreef Kugari-Ken het volgende:
Zoiets als dit bedoel je?quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:49 schreef Kugari-Ken het volgende:
waar zijn de screenshots dan?quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:50 schreef milagro het volgende:
[..]
die hebben we al veelvuldig gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |