Dat viel mij ook al opquote:Op maandag 29 augustus 2005 12:06 schreef milagro het volgende:
die Nathalie heeft nu al vier dagen dat korte shortje aan, als pjaamaa.. in de was met dat ding
sjonge jongequote:Op maandag 29 augustus 2005 12:55 schreef Wiehoe het volgende:
"Oh ik dacht al, van pijpen kan je echt niet zwanger worden, anders had ik al 20 kinderen", aldus Tanja
NPquote:Op maandag 29 augustus 2005 12:58 schreef BB-Joke het volgende:
thanxx bong!
Misschien onderhoud aan de apparatuur in de tuin en woonkamer?quote:Op maandag 29 augustus 2005 13:00 schreef vw_caddy het volgende:
Wat zou nou de bedoeling zijn van deze opsluiting?
Ja vervelend he.. maar het had allemaal nog veeeeeeel erger gekund zullen we maar denken!quote:Op maandag 29 augustus 2005 12:59 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
NP
*valt me trouwens wel op dat de streams regelmatig uitvallen, afgelopen weekend lag stream 3 er ook een tijdje uit
Ik weet het ook nietquote:Op maandag 29 augustus 2005 13:00 schreef vw_caddy het volgende:
Wat zou nou de bedoeling zijn van deze opsluiting?
Dat is waarquote:Op maandag 29 augustus 2005 13:01 schreef BB-Joke het volgende:
[..]
Ja vervelend he.. maar het had allemaal nog veeeeeeel erger gekund zullen we maar denken!![]()
Valt me nog mee dat het niet constant over seks gaat.quote:Op maandag 29 augustus 2005 13:04 schreef ThomasBerge het volgende:
Ze zitten er nu al bijna een uur. En het gaat nergens over, van Discovery Channel tot het tegen een paal pissen
Nou het gaat er wel vaak over hoor heb nu al heel wat gehoord het afgelopen uurquote:Op maandag 29 augustus 2005 13:04 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Valt me nog mee dat het niet constant over seks gaat.
Het gaat er weer over, nu seks in Flodderquote:Op maandag 29 augustus 2005 13:04 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Valt me nog mee dat het niet constant over seks gaat.
Ze komen er wel regelmatig op terug, maar het gaat niet de hele tijd over pijpen, spuiten en neukenquote:Op maandag 29 augustus 2005 13:05 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Nou het gaat er wel vaak over hoor heb nu al heel wat gehoord het afgelopen uur
Nee dat niet, maar het gaat er wel overquote:Op maandag 29 augustus 2005 13:06 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Ze komen er wel regelmatig op terug, maar het gaat niet de hele tijd over pijpen, spuiten en neuken![]()
als je joost heet wel jahquote:Op maandag 29 augustus 2005 13:12 schreef milagro het volgende:
die Rikkert is volgens mij zo het bed in te paaien
Volgens mij gaat ie uitgebreid zijn bobbel aan beide dames laten zienquote:Op maandag 29 augustus 2005 13:11 schreef CocaColaLight het volgende:
Nog even en hij gaat helemaal onder de dekens liggen![]()
quote:Op maandag 29 augustus 2005 13:13 schreef speknek het volgende:
[..]
Volgens mij gaat ie uitgebreid zijn bobbel aan beide dames laten zien.
Die kijkt verliefdquote:Op maandag 29 augustus 2005 13:08 schreef AnTjUh het volgende:
LOVE IS IN THE AIRRRRRRRRRRRRRRRRRR
[afbeelding]
roel heeft zolang aan de coke gezeten, dat zijn slong alleen s'morgens vroeg werktquote:Op maandag 29 augustus 2005 13:13 schreef speknek het volgende:
[..]
quote:Op maandag 29 augustus 2005 13:13 schreef speknek het volgende:
[..]
Wat zei ze dan? geen stream hierzoquote:Op maandag 29 augustus 2005 13:17 schreef LuQas het volgende:
Dat was een wijze opmerking van Linda! hahahaha
de eerste ook trouwens
Ze is nog erger dan Rob met zijn beenverhalen.quote:Op maandag 29 augustus 2005 13:20 schreef Peter6000 het volgende:
13:19 Lieske is alweer aan het zeuren over de studentenvereninging
Als ik dit allemaal zo hoor (Lieske's verenigingen-gezever) heb ik echt het idee dat ik niks gemist heb.quote:Op maandag 29 augustus 2005 13:18 schreef Bigfoot het volgende:
[..]
Wat zei ze dan? geen stream hierzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |