Ik ga tegen 2 uur richting Walibi World... Ben ik blij dat ik nog 2 week vakantie hebquote:Op maandag 29 augustus 2005 03:56 schreef Imberr het volgende:
als het vandaag maandag is moet ik morgen naar schoolwel alleen voor rooster enzo, maar ik moet verdomme wel al om 9 uur op school zijn
![]()
quote:Op maandag 29 augustus 2005 03:59 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik ga tegen 2 uur richting Walibi World... Ben ik blij dat ik nog 2 week vakantie heb![]()
Dankje, komt wel goedquote:Op maandag 29 augustus 2005 04:03 schreef Imberr het volgende:
[..]
ohja.. veel plezier in walibi world![]()
Jaja, gefeliciteerd enzoquote:Op maandag 29 augustus 2005 04:06 schreef Imberr het volgende:
feliciteer mij nou met mijn 5000'ste post![]()
![]()
dat is een big deal, ja!?![]()
en omdat ik niet wist wanneer ik 5000 had.. doe ik het maar ff nu:
![]()
5000
![]()
![]()
jawel.. maar ben al paar nachten midden in de nacht wakker geworden.. en dit is dus zo'n nachtquote:Op maandag 29 augustus 2005 04:12 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Maar, euh. Hoor jij niet te slapen zo laat![]()
Aha, heb ik ook wel eens last van hoor. Maar meestal voorkom ik dat door gewoon lang op te blijven.quote:Op maandag 29 augustus 2005 04:13 schreef Imberr het volgende:
[..]
jawel.. maar ben al paar nachten midden in de nacht wakker geworden.. en dit is dus zo'n nacht![]()
Dat ritme weer oppakken gaat voor mij ook nog een moeite worden. Ben de laatste paar weken al heel laat op bed gegaan. Tijden dat ik er normaal uit zou moeten om de bus te kunnen halenquote:Op maandag 29 augustus 2005 04:17 schreef Imberr het volgende:
ik zou nu ook wel de hele nacht op kunnen blijven maar dan verpest ik men hele dag morgen en ik moet nog veel doen ivm school
en ik moet weer in een normaal ritme zien te komen(wat duidelijk niet echt wil lukken
)
Idd, en ik heb het al meerdere keren gehad tijdens de vakanties. Ik heb het ridme toen ook weer snel opgepakt. Het kan dus welquote:Op maandag 29 augustus 2005 04:21 schreef Imberr het volgende:
ja preciesik dus ook.. ben vaker rond 8 uur 's ochtends of later pas gaan slapen en mijn school begint om 5 over 8
ben benieuwd of dat ritme snel goedkomt of dat ik de eerste week helemaal suf benmaar boeie.. zo belangrijk is die eerste week toch niet echt
Ja, weltrustenquote:Op maandag 29 augustus 2005 04:25 schreef Imberr het volgende:
ach, ik zie wel hoe t gaat
ik ga maar weer es slapen denk ik.. dan kan ik om half 2 iig weer opstaan
truste![]()
Ja, daagquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |